Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, den skal lyse blått når den slår seg på.. Men når den er på skal den lyse hvitt. Rød er overheat og oransje er standby modus. Komplett har er problem med et av sentrene sine, slik at det står 16-01-2014 (ubekreftet) på min. Selv om det var 13-12-2013 (bekreftet) før. Dem sier at de skal ta kontakt med et "løsningsforslag" til de få (inkludert meg) som er involvert. Om jeg ikke får til tidligere bekreftet dato, så!

Men det kan vel ikke være så vanskelig og rette på en dato? Trenger jo ikke noe ekstra for det.. Tror dem skal gi et eller to gratis spill eller gavekort els.

Lenke til kommentar

Siden de fleste her sikkert har bestilt ps4, har dere sikkert erfaring innenfor frakt og netthandel. Har selv bestilt ps4 fra komplett (og ja, den er sendt og alt er i skjønneste orden sånn sett), og brukte post-i-butikk, dvs. postnord/tollpost mypack. Problemet er at den er sendt til mjøsterminalen, som visstnok ikke har utsendinger til mitt hentested annet enn tirsdag og torsdag. Følgelig er forventet leveringsdato 3/12.

 

Snakket med en kamerat som har bestilt en del fra komplett, som sa han brukte å bestille som mypack, men at posten alltid hadde tatt leveringa fra mjøsterminalen og til postkontoret. Kan dette være tilfellet hos meg også, og at sporinga til tollpost viser feil?

 

Leser også mye forskjellig på nettet, både om at folk må vente lenge på tollpost pga begrenset levering enkelte plasser, mens andre igjen får levert fra posten....Forvirrende? Ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...