Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En litt irriterende ting.

 

Når eg brukte Dialer one så kunne den hoppe helt tilbake til hjemskjermen etter samtale. Eller hvertfall tilbake til dialer one.

 

Når eg nå bruker "den blå telefonen" så hopper den pinadø ikke tilbake til den engang. Blir bare stående med kontaktbildet og grå "telefon" etter at eg eller motparten har lagt på.

 

Finnes mulighetene i oppsettet? Og det må da være en slags bug?

(Skjer forøvrig nesten alltid)

Lenke til kommentar

Gikk fint å legge inn OTA på min selv om den va rooted.

Det virker dog som at snapchat problemet fra 4.3 er tilbake på 4.4.2. Telefonen rebooter hele tiden når man bruker snapchat :hm:

 

Opplever det samme... :hm:

 

Har hatt store problemer med reboots ved bruk av Snapchat med 4.3 jeg også. Det så ut til å være bedre med 4.4, det har kun skjedd to ganger. Det har ikke skjedd enda med 4.4.2. Jeg gjorde en full wipe av devicen før jeg la inn 4.4 factory image, så det skal ikke være noe tull fra cachen som ligger igjen.

 

I hvert fall i 4.3 ble google erklært som synderen, Skype og Snapchat førte begge til reboots av telefonen pga den måten de kallet kameraet på. Det ser ut til å ha blitt bedre etter 4.4, men kan tydeligvis fremdeles skje...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En litt irriterende ting.

 

Når eg brukte Dialer one så kunne den hoppe helt tilbake til hjemskjermen etter samtale. Eller hvertfall tilbake til dialer one.

 

Når eg nå bruker "den blå telefonen" så hopper den pinadø ikke tilbake til den engang. Blir bare stående med kontaktbildet og grå "telefon" etter at eg eller motparten har lagt på.

 

Finnes mulighetene i oppsettet? Og det må da være en slags bug?

(Skjer forøvrig nesten alltid)

Hvis det skjer NESTEN alltid, men ikke alltid, er jo det et godt tegn på at det er en bug, og ikke sånn det skal være. Hvis det skjedde hver gang, hadde det jo vært mer sannsynlig at det var slik det skulle være.

Lenke til kommentar

Sant. Det ble litt rotete. At den blir stående i samtalebildet må jo være en bug. Men hvis det i oppsettet var mulig å returnere til hjemsøker så ville det løst problemet.

Min oppfører seg hvertfall som den alltid har gjort, stock 4.4.2 og stock dialer - trengte ikke dialer one mer med den nye stock :)

Lenke til kommentar

Haha, i smøret faktisk.. Hva med å forsøke å smelte det ut? Sett telefonen i stekeovn på 40-50C, og med åpningen der smøret har penetrert nedover, så det forhåpentligvis smelter og renner ut?

 

Høres egentlig ut som en bedre ide å demontere hele telefonen og tørke bort der du finner..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var det demontert og rengjort. Såg igrunn ingen definitiv grunn til at det skulle være problemer, men vi får se.

 

Same shit.... Men er en ting eg ikke helt forstår. Hvorfor fungerer mikrofonen når eg har på høyttaler under samtalen?? Er det ikke samme mik?

 

I tillegg er det blikk stilt i andre enden, samtidig som eg hører min egen stemme som ekko i min telefon. Dette er litt snodig.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...