Gå til innhold

Den store Nexus 10-tråden


borchgrevink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Storfornøyd med min Nexus 10 :love:

 

Siden den tilbyr flere kontoer så har fruen stoppet maset om kjøp av iPad :p

Men den blir ikke brukt så veldig produktivt ennå, det går i det meste i sosiale medier og generell surfing.

+ Google Keep. Er storfan av OneNote, men Keep er så raskt og enkelt at det blir brukt for mindre enkle oppgaver

 

Hva brukere dere den til storsett? Film på senga? Lese PDF/bøker på bussen? Ekstra "skjerm" på skolen/jobb?

Lenke til kommentar

Hva brukere dere den til storsett? Film på senga? Lese PDF/bøker på bussen? Ekstra "skjerm" på skolen/jobb?

Mitt brett har erstattet laptopen (som jeg gav bort fordi den ble overflødig). Dvs at brettet brukes mest generell surfing, styring av stasjonærPCen via Teamviewer, filmer og serier gjennom Netflix og annet småtteri. Ikke noe produktiv jobbing akkurat, men så ble ikke laptopen brukt til det heller. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken browser bruker dere?

Har prøvd de fleste kjente nå,og trodde Dolphin skulle være bedre enn den er...

Bare når jeg laster VG.no tar det lang tid før jeg i det hele tatt får sett bildene på nettsiden,men chrome beta viser dem med en gang...

Lenke til kommentar

I april fikk jeg tilsendt en nexus 10 32gb fra multicom som var brukt, hadde smuler på skjermen og hadde lyslekkasje som var synlig under vanlig innendørs belysning.

Jeg reklamerte, fikk lovnad om NYTT nettbrett, og fikk nå enda en brukt nexus 10, denne med flekker istedet for smuler på skjermen, fortsatt med lyslekkasje som er synlig innendørs, samt at denne hadde mikrofon-bug'en som gjør at den bruker mic'en på baksiden, med det resultat at ingen hører hva jeg sier på skype/google hangout.

 

Er det noen andre som har hatt lignende problemer her? For meg virker det som at multicom bare har returnerte nettbrett på lager, som de sender ut uten å si ifra at det er demobrukte/returnerte.

Når de er tidligere returnert, så har jo de fleste feil/svakheter som lyslekkasjer og lignende, så jeg begynner å miste håpet for å få en feilfri nexus 10 32gb i Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...