Gå til innhold

Den store Nexus 10-tråden


borchgrevink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg åpner en pdf fil, så åpnes kindle. Helt greit egentlig, problemet er at hvis jeg går ut av kindle, og så inn igjen, så er ikke pdf fila der.

Den kommer bare opp hvis jeg finner pdf fila på filsystemet, klikker på den.

 

Løsning?

Lenke til kommentar

Hvis jeg åpner en pdf fil, så åpnes kindle. Helt greit egentlig, problemet er at hvis jeg går ut av kindle, og så inn igjen, så er ikke pdf fila der.

Den kommer bare opp hvis jeg finner pdf fila på filsystemet, klikker på den.

 

Løsning?

 

Hva er det du ønsker at skal skje egentlig? At Kindle automatisk skal åpne opp det siste dokumentet du så på? Anbefaler å bruke Adobe Reader eller en annen mer egnet PDF-leser for dette formålet.

Lenke til kommentar

Hva er det du ønsker at skal skje egentlig? At Kindle automatisk skal åpne opp det siste dokumentet du så på? Anbefaler å bruke Adobe Reader eller en annen mer egnet PDF-leser for dette formålet.

 

At Kindle husker dokumentene jeg åpnet, akkurat som den har bøker jeg har kjøpt liggende klare.

Adobe reader har da ingen biblioteks funksjon så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har virkelig lust på en N10, mn har ikke lust å bestille fra Multicom fordi det virker litt "jalla" og dårlig kundeservice. Er det noen andre steder jeg kan bestille en N10 32gb ifra??

 

Fint hvis noen som har en, eller med litt erfaring kan anbefale noen nettbutikker jeg kan bestille ifra.

På forhånd TUSEN TAKK! :-)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har virkelig lust på en N10, mn har ikke lust å bestille fra Multicom fordi det virker litt "jalla" og dårlig kundeservice. Er det noen andre steder jeg kan bestille en N10 32gb ifra??

 

Fint hvis noen som har en, eller med litt erfaring kan anbefale noen nettbutikker jeg kan bestille ifra.

På forhånd TUSEN TAKK! :-)

 

Det virker på meg som at ingen her har hatt noen problemer med Multicom. Det gikk hvertfall helt fint for meg :-) Jeg vet uansett ikke om noen andre steder utenom import fra utlandet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker på meg som at ingen her har hatt noen problemer med Multicom. Det gikk hvertfall helt fint for meg :-) Jeg vet uansett ikke om noen andre steder utenom import fra utlandet

 

Jeg tror jeg venter 1-2 uker til før jeg bestiller fra multicom, i håp om at andre norske nettbutikker også får kjøpt inn noen av disse brettene.

 

Men er det noen som vett hvorfor det BARE er multicom som har N10 på lager eller kjøper brettene inn??

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Absolutt ingen problemer med Multicom. Har handlet der flere ganger. Kunderservice har vært helt topp og de har stort sett veldig bra priser. Multicom er også en av Norges eldste nettbutikker. Ikke noe jalla der.

 

@Habarug: Gi en lyd når du har testet dette coveret.

Jeg synes derimot det er unødvendig med cover som dekker baksiden også. N10 har fester til å kunne montere et "flap cover" som feks ipad har.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg venter 1-2 uker til før jeg bestiller fra multicom, i håp om at andre norske nettbutikker også får kjøpt inn noen av disse brettene.

 

Men er det noen som vett hvorfor det BARE er multicom som har N10 på lager eller kjøper brettene inn??

 

Mitt blei sendt dagen etter dei fikk inn, så det er ingen fare ved å bestille hos Multicom etter det eg kan sjå..

Nexus 10 er ikkje lansert i Norge, men Multicom importerer små parti etter kvart som dei får tak i. eg ville bestilt mens dei enda har på lager :)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har virkelig lust på en N10, mn har ikke lust å bestille fra Multicom fordi det virker litt "jalla" og dårlig kundeservice. Er det noen andre steder jeg kan bestille en N10 32gb ifra??

 

Fint hvis noen som har en, eller med litt erfaring kan anbefale noen nettbutikker jeg kan bestille ifra.

På forhånd TUSEN TAKK! :-)

Ble først bestilt fra CDON her hos meg, i november i fjor. Nå for ca en uke siden fikk jeg beskjed om at ordren var kansellert og at de ikke fikk inn brettet likevel. Selv om jeg gjentatte ganger spurte når de evt fikk den inn, og de sa om et par uker osv.

 

Bestilte på nytt igjen nå, bare fra Multicom, siden det står at de faktisk har mange inn på lager! Så, da satser jeg på at brettet havner i mine hender iløpet av neste uke! :)

 

EDIT:

Kan forøvrig bekrefte det de andre sier, at multicom stort sett er awesome. ;)

Endret av Klykken-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...