Pansergnom Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Da jeg snakket med de i morges så sa de at varene var på siste delen av "reisen" inn til de og var forventet hos dem i morgen og til meg før fredag. Gjelder 32gb utgaven Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Er det flere som har "reservert" hos CDON her? Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Jepp Dette er mailen jeg fikk av de i går Takk for at du kontaktet oss. Dessverre har vi kun mottatt preliminær informasjon om denne varen. Vi kommer til å oppdatere hjemmesiden med ytterligere informasjon så fort vi får dette fra leverandøren. Vi kan derfor ikke garantere for levering til den 11/2. Vennligst kontakt oss igjen hvis du ønsker å avbestille din ordre. Jeg spurte om jeg kunne regne med å få den levert før jeg reiser bort den 12 februar Endret 29. januar 2013 av unicorndeath Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Samme beskjeden jeg fikk for en mnd siden, men med en annen dato (28.01). Begynner å tro det er fånyttes å bestille fra CDON. Multicom har jo levert ut brett i rykk og napp allerede, mens CDON har ikke sagt et eneste ord eller levert ut noe som helst. Endret 29. januar 2013 av Klykken- Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Ja jeg er begynt å miste troa litt selv, da jeg bestilte fra de i begynnelsen av januar fant jeg ut at jeg sparte 150 kr med å bestille fra de, ikke en stor sum å spare sett sånn i ettertid, man skulle tro at alle leverandørene fikk varen samtidig, sånn jeg ser det nå vet jeg ikke om jeg gidder å avbestille hos de og sette inn en ordre hos multicom, da jeg vet det er en haug med folk foran meg i køen. Endret 29. januar 2013 av unicorndeath Lenke til kommentar
Sveinzorro Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg bestilte min Nexus 10 32GB den 20. januar hos Multicom og fikk følgende svar på mail idag når jeg lurte på hvordan det lå ann: Hei Du vil få av det første partiet vi får inn, som skal komme inn til oss i midten av neste uke. Ha en fin dag! Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Midten av neste uke, da spørs det vel om de rekker å få sendt det hit (Tromsø) innen mandag 11 februar, hører jeg ikke noe innen mandag neste uke blir det nok avbestilling er jeg redd for. Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Fraktklasse B Leveringstid: 2-5 arbeidsdager Så om de får den inn på onsdag vil jeg regne med å ha den på mandag ? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Om de får inn samtidig som Multicom, noe de ikke har fått tidligere, kan du nok forvente det. Lenke til kommentar
dnarav Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg reserverte Nexus 10 16GB fra CDON i november, og sendte mail til de igår. Hei, Takk for at du kontaktet oss. Din bestilte vare er foreløpig utsolgt hos leverandøren og har derfor blitt ekstrabestilt. Som oftest går dette veldig raskt, men noen ganger kan det ta litt lenger tid. Vi sender den til deg så snart vi får den inn på lageret igjen. Dessverre kan vi ikke gi deg eksakt beskjed om hvor lang tid det kommer til å ta, men vi gjør alt vi kan for at du skal få den så snart som mulig. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Generelle svar og mest sannsynlig bare tull. Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Det høres ut som cdon har ansatt komiske Ali til å ta seg av kundebehandlingen Tipper de lar venner og familie få kjøpe først, gutta på kontoret til cdon sitter å koser seg med nexusene våres Endret 30. januar 2013 av unicorndeath Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Venter til ut februar jeg så avbestiller jeg hvis jeg ikke har fått det, og heller venter og ser om noen butikker faktisk får de inn på lager før evt jeg bestiller på nytt igjen. Endret 1. februar 2013 av Klykken- Lenke til kommentar
Guffen- Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Får mitt fra Multicom i dag. Bestilte 29.nov. Lenke til kommentar
jsaele Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Får mitt fra Multicom i dag. Bestilte 29.nov. 16gb? Lenke til kommentar
Sveinzorro Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Sjekka hos Multicom nå og min 32GB bestilt 20. Januar er sendt Sporingsnummeret er ikke aktivert enda ser det ut til så da er den vel levert inn i dag, men når jeg ser hvor lenge andre her har måttet vente skal jeg nok klare meg til jeg får den i neste uke. Multicom sender heller ikke ut mail når de sender ut pakker ser det ut til. Lenke til kommentar
lals Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 til dere som har fått den. hvor lang batteritid har dere? Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Til dere som er så heldige at dere har fått denne, hvordan er den å surfe med på nettsider med masse bilder og grafikk?Leste i en test at den lagger litt om det er tunge nettsider... Lenke til kommentar
Eminem1332 Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Går som en drøm, bare sørg for å bruke en annen nettleser enn chrome ettersom den er helt forferdelig på android! Kan for så vidt anbefale Doplhin. Lenke til kommentar
Osnes Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Har lest at Facebook lagger litt innimellom, stemmer dette? Jeg har bestilt det hos Multicom uansett da jeg ikke ser på det som noe stort problem, men kan være litt irriterende for en perfeksjonist som meg uansett. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå