Gå til innhold

Den store Nexus 10-tråden


borchgrevink

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått min N10 i hus, og det første jeg legger merke til er jo den nydelige skjermen. Ser ut som det ikke er lightbleed på den også.

Da jeg oppdaterte alle appene samtidig og gikk i mailboksen, kom plutselig googlekrysset man ser i boot, men det var ikke en oppstart...

Noe jeg derimot reagerte på var at sealet var brutt på den ene siden og den ene delen av kontakten/støpselet lå utenfor esken..

 

Men selve brettet har alle plast/beskyttelsesfilmer intakt og ser helt ubrukt ut.

Kan ikke si det frister å levere den inn nå pga sealet.

 

Ok dette var litt merklig.. Hvor kjøpe du nettbrettet hen? I fra Multicom, eller er det import fra utlandet? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Ok dette var litt merklig.. Hvor kjøpe du nettbrettet hen? I fra Multicom, eller er det import fra utlandet? :)

 

kjøpte fra multicom...

synes også det var merkelig ja,

så ut som at delen til kontakten var blitt lagt utenfor esken inni bobleplasten. og den delen er den biten som skal til for at vi skal kunne stikke den i støpslet, så min første tanke var at dette ikke følger med brettene som blir solgt i USA, men noe multicom legger ved. Men dette aner jeg ikke...

 

merkelig er det jo også at sealet var brutt på en side, slik at esken tydelig hadde vært åpnet.

Litt beroligende var det da å se at plast/beskyttelsesfilmen foran og bak brettet var urørt, og alt med brettet virker ok.

 

Har ventet så lenge på dette at det frister svært lite å levere det inn...

Lenke til kommentar

kjøpte fra multicom...

synes også det var merkelig ja,

så ut som at delen til kontakten var blitt lagt utenfor esken inni bobleplasten. og den delen er den biten som skal til for at vi skal kunne stikke den i støpslet, så min første tanke var at dette ikke følger med brettene som blir solgt i USA, men noe multicom legger ved. Men dette aner jeg ikke...

 

 

De gjorde det på Nexus 7'en vi bestilte derfra, så kan godt hende.

Lenke til kommentar

Dette var VELDIG rart.. De skal jo ikke ha lov til å gjøre noe slikt, om det er Multicom som har gjort det! :) Får min imorgen, har det samme skjedd med meg kommer jeg til å kontakte dem og spør hvorfor.. Men vil ikke returnere nei, det gidder jeg ikke. :) Men bra at dere skriver at selve brettet virker ubrukt iallfall! Kan jo hende de bare sjekker at alle ledninger osv. ligger i esken.. Men merkelig uansett :)

Lenke til kommentar

Dette var VELDIG rart.. De skal jo ikke ha lov til å gjøre noe slikt, om det er Multicom som har gjort det! :) Får min imorgen, har det samme skjedd med meg kommer jeg til å kontakte dem og spør hvorfor.. Men vil ikke returnere nei, det gidder jeg ikke. :) Men bra at dere skriver at selve brettet virker ubrukt iallfall! Kan jo hende de bare sjekker at alle ledninger osv. ligger i esken.. Men merkelig uansett :)

 

Merkelig ja..

 

Googlet «broken Seal on nexus 10» og ser det er mange som har det.

vel, så lenge alt ser bra ut, bryr jeg meg ikke om det.

er nå bare glad jeg har den i hus :-)

Lenke til kommentar

Skriver dette fra min N10 :-) Først og fremst er skjermen utrolig skarp, brettet er digg og holde med elegant design, nettleseren er RASK, prosessoren er fantastisk, og har ikke opplevd noe jeg ikke liker de siste tre timene. Anbefales på det sterkeste! Kom gjerne med spørsmål:-)

Lenke til kommentar

Skriver dette fra min N10 :-) Først og fremst er skjermen utrolig skarp, brettet er digg og holde med elegant design, nettleseren er RASK, prosessoren er fantastisk, og har ikke opplevd noe jeg ikke liker de siste tre timene. Anbefales på det sterkeste! Kom gjerne med spørsmål:-)

 

Var sealet brutt på din?

Lå det en liten del av kontakten/laderen utenfor esken?

Lenke til kommentar

Jeg får ikke til å overføre filer via nfc...

Jeg har slått på og skal overføre fra galaxy s 3 men uten hell.

De finner hverandre men når jeg trykker for å dele,kobler mottakeren opp til play store og det står `kan ikke finne fil.

Dette skjer om jeg prøver å overføre fra N10 til tlf også.

Noen av dere som har tips?

Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe meg Nexus 10 32 GB. Hva er best, å kjøpe fra Norge for 4595, eller kjøpe fra utlandet for ca 800 billigere? Har en fetter som bor i Tyskland, tenkte å spørre han om han kan kjøpe den fra der også sende den i posten.

 

Takk på forhånd

Endret av rcambiz
Lenke til kommentar

Nfjord - har ikke lagt merke til lightbleed på min, heldigvis!

Til dere som vurderer å kjøpe fra utlandet - dere får ikke norsk garanti... Derfor bestilte jeg i Norge, for sikkerhets skyld:-)

 

Det er jo bra da. Trodde ikke det var på min heller. Satte på høy lysstyrke og spilte av et klipp med høy oppløsning i et mørkt rom og da ser man det, spesielt om man setter på pause ca etter 2 sekunder i dette klippet der det er kun tekster på mørk bakgrunn http://m.youtube.com/#/watch?v=EgKXcQ9PLuc&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DEgKXcQ9PLuc&gl=NO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...