Gå til innhold

Farmen 2012

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ingvild skulle ikke vunnet semifinalen. Hun både senket og bøyde armene før fyren. Er ikke første gangen TV2 jukser seg frem til en mann mot kvinne-finale i Farmen.

Hvordan vet du det? Den klippinga kan eg garantere ikke kommer helt i rekkefølge. De klipper og turer på akkurat som de vil for å få spenningen opp.

Ja.

Stemte det da? Var det riktig vinner som ble avslørt ved en feil?

Lenke til kommentar

Ok? Eg la ikke merke til det. Og hvordan vet du at hun ikke fikk påpakk? Og hvordan kan du tydelig se at det blir gjort før fyren hvis det er klippet sammen i annen rekkefølge enn det er filmet?

Rett før Gaute ber fyren skjerpe seg, så kunne du se jenta bøye armene. 5 sekunder senere utnevnes jenta til vinner. Og det var kontinuerlig video.

Lenke til kommentar

Nei. Det var ikke kontinuerlig filming der. Klippet der Endre setter bøttene nedpå er et enkeltstående klipp der det skiftes kamera rett før.

Rett før han setter bøttene nedpå så ser man Ingvild sliter. Og dette klipper de selvsagt inn for å øke spenningen da Endre hadde slete omtrent hele konkurransen.

Så nei. Helt på bærtur etter min mening. Man kan ikke utifra de klippene konkludere med at hverken ene eller andre deltakere blir gitt noen fordeler. Du kan heller ikke si at noen av de får beskjed om å sjerpe seg på de tidspunktene du ser i klippene, da de mest sannsynlig har lagt på lyd der det passer de.

Og eg tror nok det hadde blitt reagert på dette omfattende jukset.

Klippet finnes på tv2.no:

http://www.tv2.no/play/underholdning/farmen/hoydepunkter/her-blir-endre-knust-i-semifinalen-av-ingvild-686914.html

Lenke til kommentar

Jeg kan konkludere med at tv 2 fusker litt her! Endre er mye sterkere enn Ingvild og det tror jeg sier seg selv hvis dere ser forskjellene mellom de to. Endre hadde mer vekt enn Ingvild så dermed slet han hele konkurransen, mens Ingvild hadde mindre vekt så hun begynte å slite veldig halvveis i konkurransen. Derimot så senket faktisk Ingvild armen, mens Gaute snakket til Endre. Det virker som om Gaute ikke så det, men det tror jeg ikke noe på!

Dermed er det egentlig Endre som har fortjent denne seieren. Å si noe utover dette blir bare feil!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ler av folk som følger med på farmen. :laugh: :laugh: :laugh:

Og jeg ler av folk som gidder å bruke tid på å kommentere tråder som omhandler emner de ikke selv er interessert i.

Blir som at jeg skulle gå inn i "Den store tråden om Home & Away" og gjøre narr av de som ser på det. Sikkert gøy for meg å gjøre narr av dem, men i alle andres øyne er det jeg som fremstår som idioten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...