JokerN_ Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Det hørtes mere riktig ut ja. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Ingvild 0,7 mens Endre har 1,5 hadde være greit syntes jeg. Da er det en dobling, men det nesten skal være 4,5 kg forskjell så er det granrævades som er feil! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Endre hadde tyngre bøtter og høyere staker og lengre armer. Klart det blir vanskeligere da. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Ingvild skulle ikke vunnet semifinalen. Hun både senket og bøyde armene før fyren. Er ikke første gangen TV2 jukser seg frem til en mann mot kvinne-finale i Farmen. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Det er bare noe dritt å se på et slikt program når tv 2 bestemmer vinneren 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Ingvild skulle ikke vunnet semifinalen. Hun både senket og bøyde armene før fyren. Er ikke første gangen TV2 jukser seg frem til en mann mot kvinne-finale i Farmen. Hvordan vet du det? Den klippinga kan eg garantere ikke kommer helt i rekkefølge. De klipper og turer på akkurat som de vil for å få spenningen opp. Ja. Stemte det da? Var det riktig vinner som ble avslørt ved en feil? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Hvordan jeg vet det? Det kan ha noe med at jeg ikke er blind. Uansett åssen de klipper konkurransen, så kan du tydelig se at kvinnfolket bryter reglene før fyren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Ok? Eg la ikke merke til det. Og hvordan vet du at hun ikke fikk påpakk? Og hvordan kan du tydelig se at det blir gjort før fyren hvis det er klippet sammen i annen rekkefølge enn det er filmet? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Stemte det da? Var det riktig vinner som ble avslørt ved en feil? Ja. De la jo ut vinner-intervjuet med Ingvild, før finale-dagen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Ok? Eg la ikke merke til det. Og hvordan vet du at hun ikke fikk påpakk? Og hvordan kan du tydelig se at det blir gjort før fyren hvis det er klippet sammen i annen rekkefølge enn det er filmet? Rett før Gaute ber fyren skjerpe seg, så kunne du se jenta bøye armene. 5 sekunder senere utnevnes jenta til vinner. Og det var kontinuerlig video. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Nei. Det var ikke kontinuerlig filming der. Klippet der Endre setter bøttene nedpå er et enkeltstående klipp der det skiftes kamera rett før. Rett før han setter bøttene nedpå så ser man Ingvild sliter. Og dette klipper de selvsagt inn for å øke spenningen da Endre hadde slete omtrent hele konkurransen. Så nei. Helt på bærtur etter min mening. Man kan ikke utifra de klippene konkludere med at hverken ene eller andre deltakere blir gitt noen fordeler. Du kan heller ikke si at noen av de får beskjed om å sjerpe seg på de tidspunktene du ser i klippene, da de mest sannsynlig har lagt på lyd der det passer de. Og eg tror nok det hadde blitt reagert på dette omfattende jukset. Klippet finnes på tv2.no: http://www.tv2.no/play/underholdning/farmen/hoydepunkter/her-blir-endre-knust-i-semifinalen-av-ingvild-686914.html Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg kan konkludere med at tv 2 fusker litt her! Endre er mye sterkere enn Ingvild og det tror jeg sier seg selv hvis dere ser forskjellene mellom de to. Endre hadde mer vekt enn Ingvild så dermed slet han hele konkurransen, mens Ingvild hadde mindre vekt så hun begynte å slite veldig halvveis i konkurransen. Derimot så senket faktisk Ingvild armen, mens Gaute snakket til Endre. Det virker som om Gaute ikke så det, men det tror jeg ikke noe på! Dermed er det egentlig Endre som har fortjent denne seieren. Å si noe utover dette blir bare feil! 1 Lenke til kommentar
AresSmiling Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Ler av folk som følger med på farmen. :laugh: Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Synd det er stygt å le av fotballidioter. De er trossalt tilbakestående. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Skuffende at ikke Andreas vant 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Ler av folk som følger med på farmen. :laugh: Og jeg ler av folk som gidder å bruke tid på å kommentere tråder som omhandler emner de ikke selv er interessert i. Blir som at jeg skulle gå inn i "Den store tråden om Home & Away" og gjøre narr av de som ser på det. Sikkert gøy for meg å gjøre narr av dem, men i alle andres øyne er det jeg som fremstår som idioten. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Ler av folk som følger med på farmen. :laugh: Dette er utvilsomt en kommentar fra en skaptitter Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Eg ser både fotball og farmen. Og klarer ikke engang å se dette åpenbare jukset. Hvor dum kan eg bli? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Eg ser både fotball og farmen. Og klarer ikke engang å se dette åpenbare jukset. Hvor dum kan eg bli? ...legg til at du leser Se og Hør så kan du nok kalle deg for en KOMPLETT IDIOT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå