Gå til innhold

Farmen 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat det som gjør hver sesong til det samme. Alt hittil har vært på samme tidsplan som forrige sesonger, at eieren/sønnen døde og ble begravet, tvekampene er like, samme greia med at mentor kommer med så og si samme ukesoppdrag.

 

Selvfølgelig spennende for deltakerne men blir litt som andre reality programmer, samme greiene hvert år. Så meget enig med deg her.

Lenke til kommentar

Det nye i år er vel denne kristenkonservative. Innleid skuespiller? Har ikke sett et program, men i min verden høres det merkelig ut at en så konservativ type skulle ha behov for å vise seg frem på norsk fjernsyn i en slik setting. Vedder en krone på at han er "det nye" i årets Farmen.

Lenke til kommentar

Har ikke sett på TV på månedsvis, men hva om han konservative stemmes ut? Eller er han nøytral, eller noe sånt? Jeg likte den første sesongen av Farmen, men synes absolutt de burde ha fornyet seg. Hva med å bruke en gård som er avhengig av fisk neste gang? Eller skogsdrift? Det er slettes ikke alle gårdene som driver med dyr. Selv å drive med korn er jo en mulighet for litt variasjon.

Lenke til kommentar

Han kristenkonservative nekter jeg å tro er ekte. Med mindre man har blitt hjernevasket hele sitt liv så tror jeg faktisk ikke det går an å bli sånn frivillig. Sitter hele tiden med følelsen av at han er en innleid skuespiller, eller at han har inngått et veddemål med kameratgjengen.

 

Sånn ellers synes jeg konseptet begynner å bli litt repetetivt og kjedelig, og den oppdiktede historien er bare flau. Er noen søte jenter der i det minste.

Lenke til kommentar

Tv2 har i tidligere sesonger flere ganger avslørt vinnere av tvekamper i forhåndsvisninger av episodene.

 

Nå er de på'an igjen. At det går an å være så amatørmessig i jakten på seere :nei:

 

http://www.vg.no/ram...?artid=10047154

 

Obs: Helt trygt å trykke på linken, men hold dere for guds skyld unna Tv2 fram til tvekampen på søndag.

Endret av ClintE
Lenke til kommentar

Ser ut som Gaute Grøtta Grav har tabbet seg ut på Facebook og avslørt vinneren av Farmen. Ønsker ikke å ødelegge spenningen for andre, legger derfor ikke ut link her..

 

Korrigert nå. Det er ikke Gaute som har skrevet på Facebook, noen har brukt hans navn.

 

Det var Stavanger Aftenblad som lekket nyheten, de har nå valgt å fjerne artikkelen.

Endret av ClintE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...