Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

SimCity kan få offlinemodus

 

MEN

 

 

 

- Etter måneder av testing kan jeg nå med sikkerhet si at vi ikke kommer til å tilby større byer.

 

Og jeg kan med sikkerhet si at jeg ikke kommer til å hente fram dette spillet igjen.

 

 

 

- Vi har derfor bestemt oss for å avslutte arbeidet med å skape større byer, og heller bruke disse ressursene på å fortsette å utvikle hovedspillet, og heller utforske mulighetene til en offlinemodus.

 

Eller eventuelt bruke tid på å utvikle idiotiske DLC som ingen vil ha, bare for å melke ut mer penger?

Lenke til kommentar

Større byer ble i grunn uaktuelt når de bestemte seg for at strøm, vann og kloakk også skulle være agenter. Det alene utelukker den muligheten, hva enn Maxis eventuelt måtte opplyse av andre årsaker. Noen hadde kanskje håp om at de kunne optimalisere spillmotoren ytterligere og åpne for større byer på den måten, men dette problemet handler ikke så mye om optimalisering som et fundamentalt designvalg som var helt feil fra starten av. Det er overhodet ingen god grunn til at strøm, vann og kloakk skal oppføre seg som agenter. Det var intet annet enn en gimmick.

 

Dette burde vi egentlig ha skjønt ganske umiddelbart da disse pathfinding-problemene ble oppdaget.

Lenke til kommentar

Helt utrolig at EA/Maxis klarte å havarere dette. Helt. Utrolig. Dette er primærbeviset på at inntjening er viktigere enn produkt til trofaste fans og viser også hvor mye EA egentlig bryr seg om sine kunder..

 

Og alt de egentlig trengte å gjøre var å ta Sim City 4 og forbedre grafikken, legge til masse nye bygninger og flere måter å modde litt på det så hadde jeg vært fornøyd.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

SimCity kan få offlinemodus

 

MEN

 

 

Og jeg kan med sikkerhet si at jeg ikke kommer til å hente fram dette spillet igjen.

 

 

Eller eventuelt bruke tid på å utvikle idiotiske DLC som ingen vil ha, bare for å melke ut mer penger?

 

det at de ikke klarer å fikse det slik at man kan lage større byer tyder jo på at folkene hos Maxis/EA ikke er bra nok da. kansje på tide å ansette noen flink spillutviklere enn disse sims folkene,...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...