Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I teorien skal det være fult mulig, men ikke i praksis per dags dato. Det er to ting som ødelegger for dette:

- Serverne er for trege, noe som resulterer i at spillet ikke "vet" hvor mange arbeidere du har tilgjengelig i en by, og hvor mange arbeidsplasser som er tilgjengelig i den andre, da denne informasjonen går gjennom serverne og ikke internt i spillet.

- Bare en tilkobling til motorveien, noe som gjør at du sannsynligvis vil slite med å få alle arbeiderne ut fra boligbyen og inn i industribyen før arbeidsdagen er over.

 

Når disse problemene blir fikset vil det derimot være fult mulig å ha et slikt oppsett, og det er vel også slik utviklerne har tenkt at man bør spille ved høye innbyggertall.

 

 

 

Prøv å trykk på knappen for å endre server, for så å velge den serveren du var på i utgangspunktet. Dette gjorde at timeren sluttet og at jeg kom rett inn de gangene jeg har fått den meldingen. Siden det ikke er et ordentlig kø-system med tanke på at du risikerer å få opp en ny timer når den første når 0, så har ikke noe å tape på å gjøre dette med tanke på at det er den samme kapasitetssjekken som gjøres når du velger en server og når timere når 0.

 

Jeg får vente på bedre tider da.......

Lenke til kommentar

Jeg kan se for meg hvordan folk kommer til å klikke fullstendig når EA kommer ut å våger å kreve penger for DLC'er som egentlig burde vært en del av spillet....

Hehe ja :) Blir som om spillutviklere for MMO's skal jobbe gratis uten noen form for microtransaksjoner \ måneds abb.

Lenke til kommentar

Hehe ja :) Blir som om spillutviklere for MMO's skal jobbe gratis uten noen form for microtransaksjoner \ måneds abb.

 

Joda, men jeg syntes de har vært litt for grove med barberhøvelen. Større maps, og flere av funksjonene mener jeg burde vært med ved launch. DLC'er burde vel gi deg tilgang til noe ekstra, ikke ting som burde vært der ved launch, slik at du må betale dobbelt opp for å få spillet slik man forventer det skal være fra dag 1.

Lenke til kommentar

Hehe ja :) Blir som om spillutviklere for MMO's skal jobbe gratis uten noen form for microtransaksjoner \ måneds abb.

 

Jeg tror du glippet poenget hans. DLC av ting som egentlig burde vært en del av spillet allerede. Det vil si at de har utgitt halve spillet nå, og resten kommer i svindyre DLC-pakker senere. Mon tro om vi får større soner å bygge by på i en DLC snart. og jeg (og alle jeg kjenner) frykter nøyaktig det samme, og ikke fordi det er blitt en så vanlig ting, men fordi EA er blodigler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

160k. Gjelder og tenke smart, slik at man får en fin struktur i byen :)

 

Og du har fortsatt masser av plass å boltre deg på? Kan du ta et screenshot, for den strukturen vil jeg lære meg!

 

Men uansett, så er det ingen tvil om at mapene er for små. Bare å lese litt rundt på forskjellige forum (denne tråden og), det kommer tydelig fra hva folk mener om størrelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...