Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Anyone?

 

Om den er satt til bruk lokalt så må du jo ha produksjonsteder for dette i byen din. Om ikke så skal den stå på import slik at du kjøper råmaterialene du trenger. Om du har riktig innstilinger her og det ikke kommer frem mangler du enten leveringsbiler på produksjonstedene eller fabrikken eller så er det rett og slett et trafikkproblem slik at disse bilene ikke kommer frem. Tror ikke det er en bug da jeg har hatt fungerende prosessor produksjon hvor jeg produserte alloy fra resirkulering og plastic fra biprodukt av fuel produksjon fra råollje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om den er satt til bruk lokalt så må du jo ha produksjonsteder for dette i byen din. Om ikke så skal den stå på import slik at du kjøper råmaterialene du trenger. Om du har riktig innstilinger her og det ikke kommer frem mangler du enten leveringsbiler på produksjonstedene eller fabrikken eller så er det rett og slett et trafikkproblem slik at disse bilene ikke kommer frem. Tror ikke det er en bug da jeg har hatt fungerende prosessor produksjon hvor jeg produserte alloy fra resirkulering og plastic fra biprodukt av fuel produksjon fra råollje.

 

Det produseres på resirkuleringssenteret og jeg har definitivt råmaterialerene jeg trenger i handelssenteret. Avenyen som kobler de sammen er nærmest trafikkfri. Jeg har sett meg nødt til å eksportere alle råmaterialene jeg produserer, fordi prosessorfabrikken rett og slett nekter å ta i mot materialene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

innbyggerne mine klager alltid på bakterier. hva skal jeg gjøre? jeg har 2 kloakksystemer og det er ganske liten by...

 

se på kartet hvor du har bakke forurensing og bygg trær der for å få sugd opp denne. spesielt viktig hvis du har fjernet en kloakkstasjon.

Lenke til kommentar

se på kartet hvor du har bakke forurensing og bygg trær der for å få sugd opp denne. spesielt viktig hvis du har fjernet en kloakkstasjon.

det er kun ved industriområdet at det er bakkeforurensing. skal jeg plassere trær der? trær = parker?

Lenke til kommentar

Er det noen som har en ledig plass til meg på Euro West 5? Eller noe annet for den saks skyld. Lei av å ikke ha nabobyer.

Ja, kan starte noe. Legg meg til på skype om du har.

nst-exia

 

Heter Pwatrick på origin.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen som sliter med at serverlisten ikke vil oppdateres? Tror min har hengt seg opp.

Vi som spiller sammen har regioner på EU East 3 og West 3, men slik serverlistene våres ut:

 

 

 

VYRfI2t.png

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...