Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så mange issues med dette spillet at det overhode ikke er verdt det... men alikevel klarer jeg ikke å holde meg unna.. hehe. Er ikke så greit når man elsker Maxis og hater EA... :p

 

Men ett lite spørsmål, installerte spillet på norsk men vil gjerne ha det på engelsk istedenfor. Er det noen måte å bytte språk uten å avinstallere også installere hele spillet på nytt?

Lenke til kommentar

Da var du nok heldig, når jeg ville spille var det opptatt eller full på absolutt alle serverne, i timesvis.

 

Jeg? Har kommet rett inn hver gang jeg har prøvd siden ca 1700 i går. Før det var det kaos.:)

 

Er så mange issues med dette spillet at det overhode ikke er verdt det... men alikevel klarer jeg ikke å holde meg unna.. hehe. Er ikke så greit når man elsker Maxis og hater EA... :p

 

Men ett lite spørsmål, installerte spillet på norsk men vil gjerne ha det på engelsk istedenfor. Er det noen måte å bytte språk uten å avinstallere også installere hele spillet på nytt?

 

I følge tidligere posts her i tråden må du nok ta en full reinstall av spillet...

Lenke til kommentar

Jeg? Har kommet rett inn hver gang jeg har prøvd siden ca 1700 i går. Før det var det kaos. :)

 

Jeg vil fortsatt si at du har vært heldig :) Basert på egen erfaring og de endeløse postingene på EA boards, her og andre, om folk som ikke kommer inn. Men, noen må jo være heldige å komme inn selvfølgelig. på samme måten som noen vinner Lotto hver uke.

Lenke til kommentar

Jeg vil fortsatt si at du har vært heldig :) Basert på egen erfaring og de endeløse postingene på EA boards, her og andre, om folk som ikke kommer inn. Men, noen må jo være heldige å komme inn selvfølgelig. på samme måten som noen vinner Lotto hver uke.

 

Det var nå jammen meg på tide. Har sjelden hatt mye flaks med data, enten det er maskinvare som ryker eller spill som ikke funker.:p Men, jeg vil mye heller ha penger altså.;):D

Lenke til kommentar

Er det noen mulighet for å ødelegge for de andre spillerne i regionen din? Som f.eks. ved naturkatastrofer, sende kriminelle, etc. ?

 

Mvh

Mr. Destruktiv

Tror ikke du kan sende katastrofe.

 

 

Du kan sprenge ditt eget atomkraftverk, og se strålingen flyte over til naboene.

Eller, si at du har ansvar for å levere elektrisitet, og i det de har store byer og akkurat investert i noe kjempedyrt, stop leveringen av strøm.

Selge vann fra vanntårnene dine, som er forrurenset.

Skape en by med veldig mye kriminalitet. Kriminelle vil da finne andre byer å gjøre ugang.

Lage mye luftforrurensing, og se den svarte røyken bevege seg til naboens ferieparadis.

Lenke til kommentar

Shit!Har sittet oppe og gamet i hele natt! Tør jo ikke leave når jeg først er inne :p . Har en by med 100k innbyggere nå, og en med en del mindre. Alle er velkomne til å joine! vetle666 på SimCity. Er et par ting jeg lurer på, tar det etterpå, orker ikke nå :p!

 

"Natta" borgemestre! 1410007.jpeg

 

Åh herregud! Er dette en kjent bug ved spillet? Jeg la meg for 3 timer siden (klokken 11:30), og våknet nå, iger som FAEN etter å fortsette på byen min!

 

HJELP!

Lenke til kommentar

Har et problem. To byer, en boligby og en industri, industri har kraftverk som skal forsyne den andre. Men etterhvert får jeg beskjed om at flere bygg der mangler strøm, sjekker i industri byen men alt ser bra ut, masse strøm til overs. Prøver også å utvide kraftverket, men uten hell. Bug?

 

Til deg over, jeg har holdt på med samme by siden tirsdag, alt har blitt lagret hele tiden. selv da jeg var uten tilgang til serverne.. Så tror byen blir lagret lokalt også.

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar

Åh herregud! Er dette en kjent bug ved spillet? Jeg la meg for 3 timer siden (klokken 11:30), og våknet nå, iger som FAEN etter å fortsette på byen min!

HJELP!

 

Kjent bug? At du ikke får sove, og har lyst til å spille istedenfor?

Endret av Nerowulf
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...