Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til alle dere der spillet fungerer: Skriv det inn på http://www.metacriti...e&num_items=100 så anmeldelsene blir litt bedre! ;) Kjøper det om den har kommet til en 6'er.

 

Karakteren kommer til å koste EA millioner. Foreløpig er det vel egentlig fortjent, med en så elendig lansering. Om du venter på at spillet skal gå over 6, må du nok vente lenge. Diablo III er fortsatt nede på ca 4.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Flere som er pålogget nå, sikkert.

 

Ja, men serverene står som "opptatt"..

Da er det nok noe dem sliter med..

 

Var inne å spilte og mista forbindelsen helt i 10 min før jeg ble kasta ut..

Vil tro om det bare var mye folk ville jeg muligens fått tilbake forbindelsen, litt i alle fall.

 

Det begynte også med 1 eller 2 servere og bare fortsatte til fler.

Lenke til kommentar

Jeg har opprettet ny region og har selv to byer i den. Forsøkte å sende ressurser fra den ene byen til den andre, men kan ikke se å motta det i den andre byen.

 

Skal det være slik? Feature eller bug?

 

 

Endret: Skriveleif.

Endret av imortn
Lenke til kommentar

Er "impossible" vanskelighetsgrad for å komme seg inn og spille ja.

Var ikke det jeg tenkte på, skulle vært diverse vanskelighetsgrader. Casual, Easy, Normal, Hard, Hardcore etc.

 

hmm.. var sikker på at det var det du mente, for synes ikke spillet er spesielt vanskelig. Hva er vanskelig da ?

 

edit: leste innlegget ditt hvor du beskrev dette nå.

Endret av Balrog11
Lenke til kommentar

Om noen er interessert i å starte en region eller lignende, legg meg gjerne til.

Origin ID: Nitrius

 

Done. Origin ID: HaakonN

 

:)

 

Syntes ikke spillet er så umulig om man begynner litt rolig. Å regulere tomter er gratis, og da er det lett å ta seg vann over hodet når innbyggertallet vokser dramatisk. Tenk økonomi og bærekraftighet, ikke nødvendigvis maks innbyggertall og hva innbyggere skriker etter til enhver tid.

Endret av HåkonN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...