Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

menn foretrekker kvinner med former


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feite damer (eller "damer med former" som de kaller seg) er ikke noe stas … Slanke jenter er mye penere!

 

Damer som er slanke kan fint ha former. Da jeg var på mitt tynneste (var vel ca rundt 40 kg som 15åring) så hadde jeg fremdeles pupper kvinner i alle aldre hadde drept for.

 

Nå veier jeg mer og har en sunnere vekt, og har en rumpe som gir meg sinnsyke former, men er fremdeles slank.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

vi lever i en trist verden, der samfunnets propaganda hjernevasker de som er psykisk svake. noe det er en rekke av i denne tråden. dere lever i fornektelse. ingen tvil om at bibellesning har blitt kraftig nedprioritert her.

 

er nok ingen dårlig unnskyldning, er bare sannheten. mer enn nok fornøyd med meg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

tror du forveksler dårlig selvtillit med det å være arrogant og en smule overfladisk. :)

 

Du har bare kontrollen på ditt uttrykk frem til du har trykket på postknappen, etter det blir det opp til mottakeren hvordan du må oppfattes. Hvis du eks. responderer negativt på det jeg skriver her, skal jeg egentlig holde smella og godta at tilbakemeldingen var ærlig og oppriktig ment, fordi jeg kan ikke bevise det motsatte - og må lære av sånt.

Lenke til kommentar

ingen tvil om at bibellesning har blitt kraftig nedprioritert her.

 

Hva har det med saken å gjør, står det i bibelen at man skal ha former?

 

For min del har jeg egentlig alltid likt begge deler til damer og kanksje heller helt litt mot de som har litt former (ikke feite) men etter lesing av posten din så håper jeg virkelig ikke at flere formfulle damer tenker slik for det er uatrektivt.

Kanskje jeg begynner å helle litt imot den tynnes favør igjenn

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Feite damer (eller "damer med former" som de kaller seg) er ikke noe stas … Slanke jenter er mye penere!

 

Jeg synes de er best når de er akkurat passe.

 

Eller for å si det på en annen måte; Jeg ser mange som kaller slanke damer for feite, tilsynelatende fordi de de er vant med å glo på, er svært slanke. Ulike personer har ulike oppfattelser av hva som er slank, middels eller feit, evt. hva det vil si å være slank, middels eller feit.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...