Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

menn foretrekker kvinner med former


Anbefalte innlegg

ingen tvil om at bibellesning har blitt kraftig nedprioritert her.

 

Hva har det med saken å gjør, står det i bibelen at man skal ha former?

 

For min del har jeg egentlig alltid likt begge deler til damer og kanksje heller helt litt mot de som har litt former (ikke feite) men etter lesing av posten din så håper jeg virkelig ikke at flere formfulle damer tenker slik for det er uatrektivt.

Kanskje jeg begynner å helle litt imot den tynnes favør igjenn

 

Står det i bibelen at det er en bra ting å ta fettsuging? Samfunnet var ikke like overfladisk da, som nå.

 

Vi er flere enn du tror.

Du finner oss overalt.

Hvem vet?

Kanskje en dag i din seng?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om trådstarter generaliserer og overdriver en del (troller) så har hun (hvis det i det hele tatt er en hun) et poeng. Menn er i stor grad laget slik at vi skal tenne på jenter med former da de anses som mer fruktbare enn spinkle jenter. Det er selvsagt en sannhet med store modifikasjoner, men det er nå slik vi menn er oppbygd oppe i hodet.

 

Når det gjelder den totale tiltrekning så har ikke kropp og former mye å si for meg. Men første gang jeg ser en jente, så er det lettere for meg å synes hun er sexy om hun har litt former (dog ikke "feit"). Og bare for å klargjøre det, en tynn og liten jente kan også ha former, og en lubben jente kan være uten former. Det er bare snakk om å ha de på de rette stedene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Regner med du vet at det ikke er særlig kristent å bruke skjellsord mot andre mennesker? Du kommer til å gå rett ned til helvette når du en gang dør, din synder!

 

Regner med du ikke vet Gud er alt-tilgivende? For lite bibellesning.

Hvorfor er du så trist over at ingen følger bibelen lenger i førsteinnlegget ditt da..?

Lenke til kommentar

Regner med du vet at det ikke er særlig kristent å bruke skjellsord mot andre mennesker? Du kommer til å gå rett ned til helvette når du en gang dør, din synder!

 

Regner med du ikke vet Gud er alt-tilgivende? For lite bibellesning.

Hvorfor er du så trist over at ingen følger bibelen lenger i førsteinnlegget ditt da..?

 

Er det ikke lov å være trist lenger? Damn it!!!!!!!

Lenke til kommentar

vi lever i en trist verden, der samfunnets propaganda hjernevasker de som er psykisk svake. noe det er en rekke av i denne tråden. dere lever i fornektelse. ingen tvil om at bibellesning har blitt kraftig nedprioritert her.

 

er nok ingen dårlig unnskyldning, er bare sannheten. mer enn nok fornøyd med meg selv.

Ser hvem som er hjernevasket her ja, og hvem som lever i fornektelse. Når visste du brått hva alle menn vil ha? Sto det i bibelen, eller var det gud som sa det til deg? Endret av Brevdue
Lenke til kommentar

Regner med du vet at det ikke er særlig kristent å bruke skjellsord mot andre mennesker? Du kommer til å gå rett ned til helvette når du en gang dør, din synder!

 

Regner med du ikke vet Gud er alt-tilgivende? For lite bibellesning.

Hvorfor er du så trist over at ingen følger bibelen lenger i førsteinnlegget ditt da..?

 

Er det ikke lov å være trist lenger? Damn it!!!!!!!

Selvsagt, men hvorfor bryr du deg? Hvis Gud er alt-tilgivende trenger man ikke følge bibelen i det heletatt, det er ingen grunn til det! Derfor skjønner jeg ikke hvorfor du skal la deg påvirke i det heletatt, enda mindre bli trist, kun fordi andre ikke velger å følge bibelen, som de såklart ikke trenger å gjøre. Du har lov å være trist, men ingen grunn til å være det, som jeg ser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt, men hvorfor bryr du deg? Hvis Gud er alt-tilgivende trenger man ikke følge bibelen i det heletatt, det er ingen grunn til det! Derfor skjønner jeg ikke hvorfor du skal la deg påvirke i det heletatt, enda mindre bli trist, kun fordi andre ikke velger å følge bibelen, som de såklart ikke trenger å gjøre. Du har lov å være trist, men ingen grunn til å være det, som jeg ser.

Jeg tror ikke helt du skjønner at dette bare er tull, overdrivelser, humor og trolling fra trådstarters side :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

menn foretrekker kvinner med former, ikke spinkle jenter. de kan jo ikke kalles kvinner engang. samfunnet er helt skutt. det er verken tiltrekkende eller fint å være så tynn, og at de fleste modellene skal være tynne er helt skutt. det gjør de bare for å ikke undertrykke de tynne. alle vet jo menn elsker kvinner med former.

merker titt og ofte på gata at menn med tynne kjærester, sender meg et blikk som sier "jeg vil heller ha deg" "damn, du ser bra ut". alle med vagina burde være rund og lubben. mer og ta i, mer og være glad i. halltooo?!?!?!

poster ofte bilder av meg selv halvnaken, eller bare puppebilder på for eks. twitter, for å komme vise resten av verden at det er slik man skal se ut. skulle vært svart, så mange chubbychasere som foretrekker oss store kvinner. eller levd i afrika, da ville jeg vært kongelig. men nei.. det ser ikke pent ut i det heletat å være tynn, ingen former nada. ingen av de som har ordentlig rumpe hva heller. no junk in the trunk, om dere skjønner hva jeg mener? blir skuffet over menneskeheten.. at det er mulig å bli så skutt, fatter ikke!!!

dere patetiske tynne pinglete jenter burde begynne å fatte at dere ikke er fine er tiltrekkende. mannfolka er bare sammen med dere pga at det er "in" å være tynn, og vil gjerne ikke bli sett ned på. men det er oss de er et sidesprang med, og til slutt ender opp gift med. dere er bare et pitstop på veien, inntil de er mann nok til å innrømme hva de egentlig vil ha. trening er også oppskryt, man skal være helt naturlig.. adam og eva vet dere??????? ingen følger bibelen lenger. .... . .. . . .. ,.,

 

Sannheten kunne ikke ha vaert lengre uten for roeyndommens rekkevidde...

 

Du maa nok vaere en "kvinne" av kolossale omfang (sjalusi, perchance)?

Jeg foretrekker spinkle sjeler langt mer enn en 100 kilos vraltende fleskeberg (minner meg mer om en manns omriss).

Endret av You confound me brother
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er feit! Eller jeg veier sånn 75 kilo, men jeg har former. Jeg har størrelse 70 DD i pupper (har tatt silikon) og jeg har størrelse 38 i klær. Jeg har smale skuldre og en liten midje.. Fettet sitter mest på rumpa og jeg har merket at gutter liker dette veldig godt. Vell det er vell noen gutter som ikke syntes at dette er tiltrekkende, men det kommer jo ann på fra person til person og jeg dømmer ikke folk som liker tynne og slanke damer! Det er mange gutter som setter pris på litt større jenter også.. Anonym poster: 22c9ffffc6900058fc38e930f1fc4153

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

menn foretrekker kvinner med former, ikke spinkle jenter.

Menn gjør det ja... Gutter gjør det nok ikke...

 

 

*Klippet vekk en hel haug med meningsløst ranting* adam og eva vet dere??????? ingen følger bibelen lenger. .... . .. . . .. ,.,

Hva nøyaktig har bibelen med hva menn liker å gjøre? Og jammen godt at ingen følger den ignorante boka, for maken til fordømmende dritt skal en vel lete lenge etter... Men lurer fremdelespå hva Adam og Eva hadde med dette å gjøre, spesielt fordi historien er et eventyr skrevet av ignorante jernalder menn som sikkert trodde på mytene, men det er myter okkesom.....

 

Eva har aldri eksistert nemlig, så det er litt vanskelig å lage seg et bilde på det, syntes du ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hjernevasket hele gjengen! heldigvis har dette samfunnet årvåkne kvinner som meg, som kan opplyse dere om disse faktumene.

 

bare hyggelig å kunne informere dere. :)

Ja, flertallet av norske menn og flertallet av alle vestlige menn, tar feil! Men du her rett.

 

Merkelig da, at det er de slanke som er mest ettertraktet.

 

Uannsett, for meg er det kun de slanke som er interessante! :)

Endret av geco5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...