Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

menn foretrekker kvinner med former


Anbefalte innlegg

menn foretrekker kvinner med former, ikke spinkle jenter. de kan jo ikke kalles kvinner engang. samfunnet er helt skutt. det er verken tiltrekkende eller fint å være så tynn, og at de fleste modellene skal være tynne er helt skutt. det gjør de bare for å ikke undertrykke de tynne. alle vet jo menn elsker kvinner med former.

merker titt og ofte på gata at menn med tynne kjærester, sender meg et blikk som sier "jeg vil heller ha deg" "damn, du ser bra ut". alle med vagina burde være rund og lubben. mer og ta i, mer og være glad i. halltooo?!?!?!

poster ofte bilder av meg selv halvnaken, eller bare puppebilder på for eks. twitter, for å komme vise resten av verden at det er slik man skal se ut. skulle vært svart, så mange chubbychasere som foretrekker oss store kvinner. eller levd i afrika, da ville jeg vært kongelig. men nei.. det ser ikke pent ut i det heletat å være tynn, ingen former nada. ingen av de som har ordentlig rumpe hva heller. no junk in the trunk, om dere skjønner hva jeg mener? blir skuffet over menneskeheten.. at det er mulig å bli så skutt, fatter ikke!!!

dere patetiske tynne pinglete jenter burde begynne å fatte at dere ikke er fine er tiltrekkende. mannfolka er bare sammen med dere pga at det er "in" å være tynn, og vil gjerne ikke bli sett ned på. men det er oss de er et sidesprang med, og til slutt ender opp gift med. dere er bare et pitstop på veien, inntil de er mann nok til å innrømme hva de egentlig vil ha. trening er også oppskryt, man skal være helt naturlig.. adam og eva vet dere??????? ingen følger bibelen lenger. .... . .. . . .. ,.,

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Kanskje opplyse ts om at vi menn fra biologiens ståsted, har en innebygget switch som aktiveres av optimale proporsjoner mellom midje og hofter (70-40), og at det egentlig er irrelevant for vår "pattedyrhjerne" om aktuell kvinne er på størrelse med en blåhval ...

 

;)

Lenke til kommentar

Unødvendig å kaste bort masse tid på ett langt svar

 

Men jeg ville bare si; Dette er et typisk eksempel på "fattylogic"

 

og:

trening er også oppskryt, man skal være helt naturlig.. adam og eva vet dere??????? ingen følger bibelen lenger. .... . .. . . .. ,.,

 

Dummeste jeg har hørt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...