Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

menn foretrekker kvinner med former


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Og noen mener hele kvinnebegrepet er sterkt oppskrytt

 

"My hand, how it resembles Mori's hand. I believe the lady is the master of loveplay; If I get ill, she can cure the jeweled stem. And then they rejoice, the monks at my meeting"

 

;)

Lenke til kommentar

åhh guuud, hater når folk sier at det ikke er fint å være tynn, bare for å gi feite folk selvtillit. Jeg veier selv 45 kg og er 19 år og jeg har ALLTID vært sånn. Jeg har aldri hatt noen som helst form for spise forstyrrelse og jeg har prøvd hele livet mitt å legge på meg men det går bare rett og slett ikke. Jeg har aldri syns det har vært noe spessielt gøy å spise. Syns egentlig det bare er dritt kjedelig.. Heldigvis så begynner jeg å bli eldre så det begynner så smått å legge på seg her og der :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg for min del har hatt spiseforstyrrelse mesteparten av livet, og har klart meg godt, jeg - jeg spiser og spiser og spiser, men har ikke fått til å kaste opp enda. Så jeg er vel ca halveis til "bulimi"

 

;)

Lenke til kommentar

Jeg for min del har hatt spiseforstyrrelse mesteparten av livet, og har klart meg godt, jeg - jeg spiser og spiser og spiser, men har ikke fått til å kaste opp enda. Så jeg er vel ca halveis til "bulimi"

 

;)

 

Kaller det alzheimer bullemi jeg, for jeg spiser og spiser og spiser, men glemmer å kaste opp.... :)Anonym poster: 4d97bdd71caf07f77b1c2ab9765948dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hjernevasket hele gjengen! heldigvis har dette samfunnet årvåkne kvinner som meg, som kan opplyse dere om disse faktumene.

 

bare hyggelig å kunne informere dere. :)

 

Så egentlig skriver du det du skriver kun fordi du har funnet ut at menn faktisk ikke generelt liker kvinner med former, og du prøver å oppfylle det ønsket du har om at ting skal endres?

 

Selv liker jeg kvinner. Hva mener jeg med det? Jo, jeg mener et hunnkjønn som er komfortabel med den hun er og ikke trenger bekreftelse fra alle og enhver om at hun er fantastisk. Driter da i om hun er tynn eller har former, så lenge det ikke er på det ekstreme i noen av endene.

 

åhh guuud, hater når folk sier at det ikke er fint å være tynn, bare for å gi feite folk selvtillit. Jeg veier selv 45 kg og er 19 år og jeg har ALLTID vært sånn. Jeg har aldri hatt noen som helst form for spise forstyrrelse og jeg har prøvd hele livet mitt å legge på meg men det går bare rett og slett ikke. Jeg har aldri syns det har vært noe spessielt gøy å spise. Syns egentlig det bare er dritt kjedelig.. Heldigvis så begynner jeg å bli eldre så det begynner så smått å legge på seg her og der :D

 

Det er ikke fint å være i den ekstreme enden av skalaen (les: for tynn eller for feit). Det derimot som er fint er jenter som er komfortable med den de er. Prøv heller det istedenfor å legge på deg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Har absolutt ikke noe problem med å være så tynn som jeg er. Syns faktisk det er bedre å være for tynn enn for feit :) For når jeg er 40, så er jeg kanskje en "normal" størrelse mens andre begynner å få litt for mye :)

Det er faktisk ikke jeg som har noe problemer med vekten min, det er alle andre :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynner å bli bra lei av slike poster som denne. Ble lagt ut ett bilde av en små-chubby dame på fitnessbloggen's facebookside, og der kommenterte en søt, ung jente at hun syntes det ble litt for mye, og at det var finere med en mer trent kropp. All hatet hun fikk var helt uvirkelig. Folk skjelte henne ut, kalte hun for ett tynt stygt beinrangel, ekkelt skjelett osv osv. Alle ord folk klarte å få ut på denne jenta var helt forbausende. Hun var forøvrig utdannet ernæringsfysiolog og såg veldig bra ut, med en fit kropp. De fleste feite damer har ett innebygd sinne på de som er slanke og ser bra ut. Nå for tiden har de begynt å få ut sinnet som f.eks i eksempelet mitt ovenfor. Det er rett og slett skremmende.

 

Har sett fleite flodhester på 150kg++ som har lagt ut bilde av seg selv med sitat som "Curvy is the new skinny", "Curvy is not the same as fat" etc. Om man ikke er feit når man ser ut som en stranda hval, har utsatt sin egen helse, og godt mulig vil dø i tidlig alder pga overvekt og fedme - hva skal da til for at en kan kalle noen for feit? Forsøker de å slette uttrykket feit og gjøre det om til noe positivt ved å kalle det curvy?

 

Her er ett bilde av en curvy dame:

 

969405_471508346259350_2132533608_n.jpg

 

Her er ett bilde av en feit dame:

 

12472216-happy-fat-woman-eating-green-apple-holding-dumbbells-and-scale-in-sportswear.jpg

 

 

LEARN THE DIFFERENCE, damer :p

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bedre med litt mer enn litt mindre. :)

Ikke hvis du er med en dame hjem etter en kveld på byen, stikker hånda ned i trusa hennes og finner litt mer enn du regnet med... :p

 

Fra spøk til Halvor, jeg liker damer med litt former. Men det er viktig å skille mellom virkelighet og fantasi. Skulle jeg valgt mellom de to damene Henhollan1 postet ville jeg faktisk hatt litt vanskelig med å svare. Joda, hun på det øverste bildet er helt klart den penste. Men har det så mye å si, egentlig? Svært få, om noen, får en sånn kropp naturlig. Det skal nok mye trening til, og da snakker vi jevnlig trening over lang tid for å holde kroppen i form. Matvanen må også passes ganske nøye, og så videre. Fortsatt snakker vi bare kroppen, men den er bare en del av imaget. Klær, sminke og så videre må jo passe til kroppen, så det nytter som regel ikke å dra på seg en slitt treningsbukse og stikke på butikken. Alt i alt kan det bli et rimelig slitsomt liv for en sofagris som meg. Og hva skjer om jeg blir sammen med henne, og vi får barn? En graviditet vil nok ødelegge det imaget hennes rimelig kjapt. Delvis fordi ting blir strukket ut en del under graviditeten, men også fordi en fødsel lett kan endre prioritetene hennes. Gi henne et barn og tre år, så har vi nok en helt annen dame enn hun på bildet.

 

Hun i det nederste bildet er nok ikke like 'bildeskjønn', dvs ikke like pen å se på. Men akkurat som hun på det øverste bildet er det mye mer som må telles med. Hun er nok dømt til å være fyldig, men det igjen gjør at hun kan ta litt lettere på ting. Da mener jeg ikke at hun automatisk er en sofagris, men at hun kan ta seg en pizza eller burger med god samvittighet, sløyfe treningen fra tid til annen og så videre. Alt dette vil påvirke den fysiske kroppen hennes, men til gjengjeld kan det gjøre noe med humøret hennes. Når det er så lite å måtte passe på, har man god tid til å slappe av og nyte livet. Det er nok jeg foretrekker. Om man blir sammen med noen holder det ikke å tenke på at man vil ha en pen person å ha sex med. Den største delen av forholdet vil være alt det andre, der man har klærne på seg. Da hjelper det ikke hvor pen personen er, om h*n er dum som et brød, og man ikke har noe til felles.

 

Så om jeg måtte velge mellom de to damene blir nok valget enkelt: Er det ren sex en kveld, velger jeg den tynne damen i det øverste bildet. Om det er snakk om noe langvarig blir det sannsynligvis hun i det nederste bildet.

Lenke til kommentar

Du er jo syk! Hvordan forutsetning har du får å si hun på det øverste bildet er dum så et brød, og hun nederste er intelligent? I mine øyne ser hun øverste mye mer smart ut enn hun på det nederste.

 

Kvinnen på det øverste bildet har kvinnekropp. En "curvy" og vakker kvinnekropp, med fylde der det skal være.

 

Er det selvskrevet at en graviditet og en fødsel skal ødelegge prioriteringene dine?

Et eksempel:

Søskenbarnet mitt er sammen med ei dame som stilte til NM i bikinifitness i år. De har en sønn sammen, som er 1,5 år gammel. Hva sier det deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sukk, fatpeoplestories. :p

 

Det menneskelige psyke er en pussig ting. For mange er det lettere å lage fantasier om hvordan verden er enn å faktisk ta tak i seg selv for å endre livsstil og føle seg bedre med seg selv på den harde måten.

 

Menn generelt foretrekker absolutt ikke trådstarters definisjon på "kvinner med former". Det å ha former og det å være feit er to forskjellige ting, som mange nekter å innse.

 

Min egen preferanse er slanke kvinner som trener, spiser sunn mat og tar vare på seg selv. Jeg er selv opptatt av trening og kosthold så dette er jo en selvfølge for meg i en partner.

 

Feite menn som ikke bryr seg om slikt har vel større toleranse for det samme i det motsatte kjønn vil jeg tro? Like barn leker best.

Lenke til kommentar

Kommer helt ann på hva "formene" består av. Mange overfråtsende valkeoppsamlere innbiller seg jo at påhenget deres er former alle kvinner burde strebe etter, men sannheten er at det er mye stygt av kvinner å se ute på byen. Det er langt flere attraktive formløse kvinner der ute enn det er attraktive valkeansamlere, men merkelig nok spankulerer sistnevnte gruppe ofte rundt i en illusjon om at de har noe å trakte etter, da de misforstår oppmerksomheten de får som at de er attraktive, når fatumet er at de kun blir ansett som et lettere bytte for karer som ikke gidder å kjempe for de slankes gunst.

 

Squat er kun en løsning for kvinner som alt er slanke og som tåler å legge på seg litt. Mange kvinner er i den forfatning at å bygge muskler kun presser det overflødige fettet deres enda mer ut i lyset så de egentlig bare ser enda feitere ut enn de egentlig er, og har de planer om å brenne kalorier i samme slengen, vokser de ikke akkurat fram noe masse verdt å beundre, så sånn sett er jogg langt overlegent for kvinner som vil se bra ut, men alt har for mye fråts på kroppen. Dessuten er jeg så lei av å se chubby chicks på senteret som tar opp plass og skaper kø fordi de må ta et skippertak rett før sommeren da de ikke gidder å være aktive resten av året. Det er demotiverende å trene i det som ser mer ut som et et dårlig organisert sirkus med ansamling av alle jenter som dyrker klovnete og udelikate kroppsstrukturer resten av tiden de ikke tar opp plass for å irritere oss mer seriøse på gymmen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Du er jo syk! Hvordan forutsetning har du får å si hun på det øverste bildet er dum så et brød, og hun nederste er intelligent? I mine øyne ser hun øverste mye mer smart ut enn hun på det nederste.
Hva med å faktisk lese hele innlegget før du kommer med så idiotiske svar? Du er faktisk helt på jordet her. Det eneste jeg sa er det kreves mer å ha en kropp som hun på det øverste bildet enn hun på det nederste. Sen du burde da skjønne det?
Lenke til kommentar

Hva med å faktisk lese hele innlegget før du kommer med så idiotiske svar? Du er faktisk helt på jordet her. Det eneste jeg sa er det kreves mer å ha en kropp som hun på det øverste bildet enn hun på det nederste. Sen du burde da skjønne det?

 

Sklei kanskje litt ut av topic akkurat med det utsagnet, men det virkelige spørsmålet mitt var angående graviditet og fokus på kropp og helse. Det virker som du mener graviditet automatisk ødelegger alt av fokus på kropp og helse?

Lenke til kommentar

Hva med å faktisk lese hele innlegget før du kommer med så idiotiske svar? Du er faktisk helt på jordet her. Det eneste jeg sa er det kreves mer å ha en kropp som hun på det øverste bildet enn hun på det nederste. Sen du burde da skjønne det?

Ja, det kreves mer, men så er også alle positive tall høyere enn 0. Etter å ha vært i forsvaret, og lagt på meg 10 kilo, for så å effektivt gjøre om antydningen til en pondus som jeg hadde, til noe litt mer i retning av sixpack, så er mit oppfatning at det kreves overraskende lite trening til for å forbedre utseende - men dette er langt off topic så jeg skal ikke en gang begynne med dette..

 

 

Jeg har sett et bilde som har sirkulert mye rundt fitnessforum ol. der de har "fikset" frasen "Bones is for the dog, meat is for the man" (skal prøve å grave opp bildet), og der poenget er at det ikke nødvendigvis er tynne folk som er pene*, men veltrente. At menn liker syltynne kvinner, hvis bein stikker ut over alt, det er noe overvektige, sjalue kvinner har funnet opp. Jeg er ganske sikker på at den 'perfekte kroppen*' er tynn nok til at det ikke henger eller buler ut fett over alt, men at den ikke er så tynn at det ser utsultet ut (faktum er jo faktisk at de som trener aktivt spiser langt mer enn selv de litt tjukke). Jeg er også ganske sikker på at det samme gjelder for jenter om gutter også.

 

Og når vi først snakker om jenters syn på gutter; er det ikke litt rart at det aldri er noe krangel om at "jenter forventer at vi gutter ser ut som en Kalvin Klein modell"? Dette fungerer visst bare den andre veien. Hvorfor? Eller er det bare så mange store kvinner(eller skal jeg kalle dem jenter?) som har en slik ekstrem trang til å fortelle oss andre at vi har et galt virkelighetssyn, og at overvektige gutter heller klarer å innse at de er store, men at det ikke er så viktig? Jeg lurer genuint på dette.. Hvorfor er det sånn?

 

 

 

 

 

*Jeg tror alle skjønner hva jeg mener her; smak og behag og alt det der, men jeg orker ikke være ett hundre prosent politisk korrekt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...