Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fkm,

her er en jakke fra Peak Performance. Den er ikke min, og derfor passer den ikke så godt (som dere sikkert ser). Uansett, det jeg vil frem til er at jakken hverken er sportslig eller stygg. Jeg syns faktisk den er ganske pen, og det blir derfor dumt å trekke alt fra Peak under en kam. Jeg er enig i mye av det du sier, men det er viktig å være litt ydmyk også.

peak.jpg

Lenke til kommentar
Henrik C, si ifra hvordan piqueen fra lyle & scott er etter et par vask. Jeg har hørt mye negativt.

Ja, jeg har også hørt det, men den kostet ikke mer enn 200, så det er uansett ikke det største tapet - kjedeligere om jeg hadde kjøpt den til full pris.

 

Skal komme med tilbakemelding jeg, bare noen minner meg på det!

Lenke til kommentar
fkm,

her er en jakke fra Peak Performance. Den er ikke min, og derfor passer den ikke så godt (som dere sikkert ser). Uansett, det jeg vil frem til er at jakken hverken er sportslig eller stygg. Jeg syns faktisk den er ganske pen, og det blir derfor dumt å trekke alt fra Peak under en kam. Jeg er enig i mye av det du sier, men det er viktig å være litt ydmyk også.

 

Vær så snill og les det jeg skriver før du kommenterer da.. Hvis du hadde lest det jeg har skrevet hadde du sett at jeg har skrevet, rett ut, at jeg ikke syns alt fra Peak er stygt. Så jeg trekker ikke alt fra Peak under en kam. Selv om Peak har noen greie plagg er jeg fortsatt ikke glad i merket. Men la oss legge denne diskusjonen død, den er litt for OT:)

Lenke til kommentar
Henrik C, si ifra hvordan piqueen fra lyle & scott er etter et par vask. Jeg har hørt mye negativt.

Ja, jeg har også hørt det, men den kostet ikke mer enn 200, så det er uansett ikke det største tapet - kjedeligere om jeg hadde kjøpt den til full pris.

 

Som andre i tråden sier blir de fort "slappe" i vask, men som sagt er de veldig flotte før den tid og 200 kroner er en fin-fin pris det, hva er det de koster originalt? 600?

 

On-topic: Grei skjorte fra L&S og rosa er virkelig ikke min farge når det kommer til klær. Jeg har ikke noe i mot det på andre, men på meg funker det bare ikke.

Lenke til kommentar
Djfreedo,

Skjorta skal så klart være inni buksa når du bruker en cardigan til.

Hvis en bruker en tynn og mer avslappa cardigan synes jeg det ser best ut med skjorta utenfor buksa, og med den nederste knappen åpen. Men det er min mening.

Endret av Bob Dick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...