Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Du bruker visst 3 bukser på en mnd, og det kan fremtyde at du kanskje ikke har så mange bukser.

Selv syns jeg det er altfor lenge med å skifte, jeg skifter vel bukser hver dag/annenhver dag mtp hvor mye dritt du tar med deg utenfra. Men om jeg bruker buksen mere enn en dag, bytter jeg bukse når jeg kommer hjem .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså.

 

Hvis man har penger, og liker investere de i klær (som betraktes som en hobby for mange) så kan man like gjerne investere det i litt dyrere klær. Man trenger ikke ha få plagg selv om de er dyre. Noen foretrekker å bruke mye penger på klær, og da har man gjerne råd til å kjøpe både bukser, gensere, t-skjorter, skjorter og det hele.

 

Andre derimot bør kanskje se seg om på en billigere butikk og priotere de plaggene man ønsker å kjøpe for en dyrere penge.

Lenke til kommentar

Jeg sa min mening, og det er jo poenget med et DISKUSJONSforum. Og min mening er at Peak er et fjortismerke med for det meste stygge klær.

 

Angående PMS-kommentaren din, så syns jeg du kan avtså fra å svare i det hele tatt hvis du må ty til fornærmelser for å få gjennom et poeng.

Lenke til kommentar
Jeg sa min mening, og det er jo poenget med et DISKUSJONSforum. Og min mening er at Peak er et fjortismerke med for det meste stygge klær.

 

Angående PMS-kommentaren din, så syns jeg du kan avtså fra å svare i det hele tatt hvis du må ty til fornærmelser for å få gjennom et poeng.

Uavhengig av alle synspunkt så fremstår du som litt sur og grinete, og det hjelper ikke akkurat diskusjonen.

Lenke til kommentar

Hadde personen hatt lengre armer så ville den nok ikke stacket i like stor grad, nei. Men det er jo det som er passform.

 

Jeg synes ikke den er stygg og logoen skal egentlig ikke ha noe å si, men vi har jo alle lært fra vi var liten at krokodille og polospiller er stiligst. Jeg synes derimot ikke at Peak-genseren er verken bedre eller verre enn J.Lindeberg-v-halsen her. Jeg har heller aldri forstått hvorfor JL eller ToS har vært populære da jeg egentlig aldri har synes at det de lager er nevnverdig fint eller verdt den stive prisen, men så er jeg typen som synes Ed Hardy lager klær stygge med vilje for å kødde med folk som vil være rockete i stilen uten å få det til.

Lenke til kommentar
Og synes du v-genserene Peak har er stygge? Ser faktisk ingenting galt med det, logoen er ikke noe flashing i det hele tatt heller på de. random Peak v-hals

Den så veldig posete ut i armene, sammenlign f eks med denne fra Polo.

 

Tror nok Polo i en mye større grad finner modeller til klærne som skal passe de nærmest perfekt enn hva peak gjør. Så å dømme passform på en peak genser ut i fra det bildet der blir helt feil. Har ikke peak klær selv, så skal ikke uttale meg noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Ja, klart det er et diskusjonsforum, men det går da for faen an å lese hva du diskuterer!

For øvrig var eksempelet mitt helvt relevant i sammenhengen pris vs. kvalitet.

 

Og synes du v-genserene Peak har er stygge? Ser faktisk ingenting galt med det, logoen er ikke noe flashing i det hele tatt heller på de. random Peak v-hals

 

Vi diskuterer, og jeg synes påstandene dine er bort i mot latterlige.

F.eks, Homme posta bilde av et par joggesko som han hadde kjøpt, det er ikke lov det da siden du får joggesko på g-sport, og dermed ingenting å rope hurra for?

 

Jeg er fullstendig klar over hva vi diskuterer, men det hender det endrer seg litt. Man diskuterer ikke nødvendigvis det samme hele tiden. Jeg skjønte utmerket godt hva du mente med pris vs. kvalitet-posten din, men syns det var et litt dårlig eksempel, fordi jeg ikke liker Peak noe særlig. Dette kan du selvfølgelig være uenig med meg i.

 

Nei, genseren var ikke direkte stygg, men passformen så rimelig dårlig ut, som flere før meg har påpekt. Jeg har aldri påstått at Peak ikke har et eneste fint plagg. Jeg har forresten ikke kommet med noen påstander, jeg har ytret min mening. Og du kan jo ikke si noe imot at jeg velger å ikke bruke sportsmerker til hverdags. Det er jo mitt eget valg.

 

At et par med sko selges i en sportsforretning har forøvrig ingenting med saken å gjøre. Det er ikke nødvendigvis et sportsmerke for det. Og uansett er det ikke sånn at jeg ikke liker et eneste sportsmerke, det er Peak jeg har snakket om her. Jeg bruker sportsklær når jeg trener jeg, som alle andre. Jeg er bare ikke så glad i Peak.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...