Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fkm:

 

Du missforsto. Det han mente (er ikke meningen å putte ord i munnen din bebeluv, correct me if I'm wrong) var at beltet så bra ut, visuelt sett, men at han ikke liker hvordan beltet tas på. Så, det blir heller som å si at en t-skjorte er godkjent, OM den hadde hatt bedre passform. Tror jeg.

Endret av Spetz
Lenke til kommentar

Skjønner poenget ditt, men jeg syns en spenne er like vesentlig på et belte som "stroppen", eller hva jeg skal kalle det. Hvis jeg da ikke liker spennen på et belte vil jeg ikke si at jeg liker beltet. La meg illustrere; Beltet på dette bildet tror jeg de fleste ville kalt dritharry. Men det er jo ikke "stroppen" det er noe galt med, det er jo beltespennen som er stygg...

 

Men som sagt, skjønner hva du mener. Måtte bare få fram hva jeg mener litt bedre:)

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med størrelsene i H&M-shortsene (den som bl. a. Kongkake har i lilla i bildetråden). Bruker normalt 29 og 30 i livet når det gjelder jeans, og er da litt usikker på hvilken størrelse jeg bør gå for. Skulle selvsagt vært i butikken og prøvd selv, men har ikke tid akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...