Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Herregud, jeg må da ha lov til å ha en egen mening.

 

Ingen som nekter deg det, men nå har det seg sånn at dette er et diskusjonsforum. Jeg ville bare informere om hvilken målgruppe butikkenkjeden har. Noe som forklarer hvorfor klær fra Dressmann ofte sitter dårlig på forumets deltakere, siden få har kroppen til en 30+ mann.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret ditt framsto på en måte som fikk det til å virke som om jeg ikke hadde "skjønt" butikken, og derfor ikke hadde belegg for å komme med en slik uttalelse. Mulig jeg tolket det feil, i så fall kan du bare se bort fra den posten.

 

Jeg er forøvrig fullstendig klar over at Dressmann ikke er en ungdomsbutikk. Jeg syns en Dressmann-dress sitter like dårlig på en 40-åring, som en 19-åring..

Lenke til kommentar

Ja, når jeg starter setningen med "jeg mener", så er det vel åpenbart ;) hehe

 

Neida, jeg kan godt se hva dere mener med kvalitet osv, men det er jo bare en hvit, enkel genser. For meg så virker det litt absurd å bruke masse penger på en enkel genser. Jeg tenker at det er viktigere med god kvalitet når man handler bukser og sko for eksempel, ikke genser. Det er jo en forbruksvare.

 

Og ang. at "jenter ikke kan se hva som er bra passform på en gutt" utsagnet. Det er feil. Uten å skryte på meg noe så har jeg faktisk et godt øye til slikt, både for gutter og jenter. Dessuten er jo genseren på en dukke/modell på bildet og ikke på personen som kjøpte den. Dermed kan vi ikke si om den sitter godt.

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke den genseren Raste hadde kjøpt var noe særlig. Kanskje fordi jeg syns J.Lindeberg er et oppbrukt og harry-merke, samme som Lacoste. Den genseren kunne du kjøpt hvor som helst ellers, HM for eksempel...

Totally mainstream

Jaja, smak og behag. Jeg kjøper først og fremst etter passform og kvalitet og hva jeg selv syns er pent. Selv har jeg begynt å kjøpe noe fra H&M, men kvaliteten der kan diskuteres. Gikk med om det var bukse eller chinos, husker ikke helt enda hva det var, men gikk med den på sykehuset på mandag da jeg skulle operere, og når jeg satt meg ned hadde den revnet.

 

Det er kvalitet som spiller inn hos mange, og H&M har nok ikke lik kvalitet som kan måle seg opp mot Lindeberg, Lacoste osv.

Selv syns jeg at mange H&M klær er veldig behagelige, og jeg kjøper noe der i fra om jeg liker noe som jeg finner der.

 

edit. skriveleif.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Det har ingenting med det Henrik C skrev å gjøre. Og da har du veldig få bukser.

Hva mener du?

Og det jeg sa var et eksempel! Slapp nå av litt da.

Jeg mener fortsatt at bukser o.l. er ting man bør bruke mer penger på enn f.eks. genser/overdeler. Det er fordi man skifter gjerne overdel litt oftere enn bukse.

Lenke til kommentar

Det jeg mener er at Henrik C skrev om hvor mye forskjellige plagg man bruker blir slitt, ikke hvor mange forskjellige plagg man har og bruker. Man har som oftest litt flere overdeler enn underdeler, ja, og bukser er generelt dyrere (Det varierer hva slags bukse det er; chinos, jeans etc.), men man burde kjøpe gensere med god kvalitet og passform selv om man har flere forskjellige. Jeg trenger heller ikke å slappe av :)

 

Og jeg mener du har få bukser ;)

Lenke til kommentar

Nymph, nå må du ikke glemme at mange som henger her inne på mote delen av forumet er litt mer interessert i klær enn hva den vanlige mannen/dama i gata er. Så at mange her velger å bruke penger på klær i stedet for andre ting som bilstereo, data osv burde ikke komme som noen overraskelse. Så mange her velger å legge litt ekstra penger i overdeler for å få den ekstra kvaliteten, passformen og utseendet.

Lenke til kommentar

Jonas! Hvordan vet du egentlig hvor mange bukser jeg har? Rart..

AnewZ: Hvem har sagt at jeg ikke vet det? Det hele bunner egentlig ut i at jeg syns J.Lindeberg er harry. Så spm mitt var heller ment som "hvorfor bruke så mye penger på akkurat dét merket?". J.Lindeberg har sikkert mye annet fint også, men likevel er det et merke (sammen med Lacoste) som er litt ødelagt av ungdommen. Jeg kjøper jo selv klærne mine andre steder enn HM, men en så enkel, hvit genser blir liksom så stygg med den logoen på. Min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...