Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deathshoot: Pene sko. Converse-sko er kraftig undervurderte. Kjøpte meg et par denne uka, men de er helt ordinære sort og hvit, så ikke noe poeng i å poste bilde.

 

Mener du virkelig at Converse er undervurderte? Det er vel kanskje en av de vanligste skotypene i verden.. Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste person under 30 som ikke har et eller flere par.

Lenke til kommentar
Deathshoot: Pene sko. Converse-sko er kraftig undervurderte. Kjøpte meg et par denne uka, men de er helt ordinære sort og hvit, så ikke noe poeng i å poste bilde.

 

Mener du virkelig at Converse er undervurderte? Det er vel kanskje en av de vanligste skotypene i verden.. Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste person under 30 som ikke har et eller flere par.

 

Ser det ikke så ofte, men det er bare fint for oss andre. Ikke at de er direkte sjeldne.

Lenke til kommentar

All Stars (aka Chuck Taylor) er nok ikke så sjeldne nei, men jeg ser faktisk ganske sjeldent andre typer som One Star f.eks.

 

Jeg ser det mange ganger hver dag, og misliker dem både på grunn av utseende og at alle har dem. Bortsett fra meg selv, selvfølgelig. :)

Du synes det er kult å mislike noe "alle" har altså?

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
All Stars (aka Chuck Taylor) er nok ikke så sjeldne nei, men jeg ser faktisk ganske sjeldent andre typer som One Star f.eks.

 

Jeg ser det mange ganger hver dag, og misliker dem både på grunn av utseende og at alle har dem. Bortsett fra meg selv, selvfølgelig. :)

Du synes det er kult å mislike noe "alle" har altså?

Sa han det?

Lenke til kommentar
Jeg ser det mange ganger hver dag, og misliker dem både på grunn av utseende og at alle har dem. Bortsett fra meg selv, selvfølgelig. :)

Du synes det er kult å mislike noe "alle" har altså?

Sa han det?

Oppfattet det som om han mislikte det fordi alle andre hadde det. Ja, jeg leste at han også mislikte utseende.

Lenke til kommentar
Damn, mesha har stil :)

 

Sett en del av antrekkene dine nå, ser classy og tøft ut på en gang - I like it :)

Thanks :)

 

Ang antrekket ditt Kloever, så må jeg dessverre si meg enig med Raste og Jonas. Føler det er ikke noe sammenheng mellom antrekkene. Kanskje det hadde sitt litt bedre om du hadde knappet igjen den grå delen.

Lenke til kommentar
Enig med Jonas, så ut som du nettopp hadde stått opp og ikke var helt sikker hva du hadde tatt på.

 

Merkelig formulering, men helt ok at det ser rart ut. Var forresten noe slikt som var på H&M, bare med en gulmønstret skjorte.

 

Er uansett slik jeg går i dag, så får heller motefolket gi meg noen rare blikk.

Lenke til kommentar
Kloever: Likte det jeg så, men hadde blitt bedre om den grå delen var kneppet oigjen eller den hvite skjorten var kneppet litt opp...

Men all-in-all, ett helt ok antrekk i mine øyne ;)

 

Tenkte å legge ut bilde hvor den er kneppet igjen, men gikk tom for strøm. Jeg kommer definitivt til å gå med den åpen i dag.

 

Nytt bilde kommer når jeg er hjemme fra jobben i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...