Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Paraplyen var småfrekk, likte den! Hvor mye betalte du for den, og hvor?

Fikk den for 275 på Rolfsen i Stavanger, nedsatt fra 549. :)

De har flere igjen, så hvis noen er interessert i å betale et par tusenlapper for å frakte en paraply kan jeg godt handle inn til dere :p

 

Pimp paraply, Henrik. Jeg angret ikke et sekund på at jeg investerte i en god paraply når jeg var i kr.sand.

Orker ikke de her som pakkes sammen til en liten dildo, de blir jo ødelagt med en gang!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men den ser fortsatt veldig trang ut på bildet, og jeg har ikke noe annet grunnlag for å uttale meg om den... Du skal være rimelig tynn for at den der ikke skal være trang :)

 

Ja vel, jeg fikk gode tilbakemeldinger på Acne-buksa jeg posta bilde av, den er en størrelse smalere enn denne.

Lenke til kommentar

Henrik: Lekker! Trenger en slik en selv, min Thon Hotell paraply som jeg "lånte" fra hotellet på fylla engang er ikke helt stabil.

 

Lekr: Ser bra ut, jeg har ikke noe i mot litt tettsittende bukser. Liker å gå i det selv, men etter hva jeg har forstått så er vi begge tynne, så da blir de ikke så tettsittende på oss.

 

Mchansern: Jeg har ikke noe spesielt i mot shortsen, men var litt mye på gang. Ellers var det andre fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...