Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må være enig med fkm her. Bruker som regel kjedelig, sorte boxere fra Pierre Robert, og har aldri fått noen klager på det. Synes det er langt viktigere at de er behagelig å ha på og pakker inn "sakene" på en god måte.

Men ellers likte jeg ikke helt bestefartrøyene. Sikkert greit å ha til slæskestunder, men da finnes det jo mye annet som er bedre.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg bruker kun Björn Borg-boksere jeg :whistle: det er fordi jeg ønsket meg boksere både til jul og bursdag, og dermed har fått en 5-6 2pks tilsammen.

 

Lekr:

Jeg synes genserne er helt greie. De kan brukes hjemme. Og de kan brukes sammen med jeans uten at du ser ut som en slubbert på f.eks skole.

Unngå å bruk slike på fest og sammenkomster bare :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker kun Björn Borg-boksere jeg :whistle: det er fordi jeg ønsket meg boksere både til jul og bursdag, og dermed har fått en 5-6 2pks tilsammen.

 

Lekr:

Jeg synes genserne er helt greie. De kan brukes hjemme. Og de kan brukes sammen med jeans uten at du ser ut som en slubbert på f.eks skole.

Unngå å bruk slike på fest og sammenkomster bare :)

 

Til "fest og sammenkomster" er det bare skjorte som gjelder for min del. Kunne ikke falt meg inn å bruke disse to.

 

Ser ikke på overdelene som slæskete, de er helt kurante til hverdagslig bruk. Ikke noe joggebukse-preg over de.

 

Ellers fått gode tilbakemeldinger på bokserne fra jentehold.

Lenke til kommentar

Har du flasha boksern din for jenter ......?

 

Det ikke noe galt i at jenter ser deg i en bokser, men jeg har bare linket til bildet.

Nei, det er helt OK hvis formålet er at den skal av, men ellers ser jeg ikke helt settinga for noe slikt.

Hvor gamle var de som kommenterte på de da?

 

Enten kan det være av den skal av, man kan gå i bokser på vei til badet eller det kan være i andre sammenhenger.

 

Jeg er ikke overrasket over litt slakt, jeg visste jo at klientellet her inne skal ha det ensfarget og enkelt.

Lenke til kommentar

Fine kjøp. Personlig liker jeg chukkas best i suede, men de var jo pene uansett.

awkward: Litt usikker på skoene fra Rokin, foretrekker semsket skinn, men det er jo fine sko.

Takk for kommentar begge to :) Semsket skinn er kult spesielt på desert boots, som vanligvis er laget av det, men jeg leste et sted at semsket skinn ikke var særlig lurt til høst og vinterbruk, så da ble det disse. Skoene er også tilgjengelig i brunt (kul blogg btw), men jeg fant ingen norske nettbutikker som hadde de inne.

 

Først kikket jeg på Opening Ceremony M1, men de så ikke like solide ut, pluss at det er litt mer stress å bestille sko fra utlandet mtp. retur eller bytte av størrelse. Dog er OC Chukkas billigere og lettere tilgjengelig enn de var for to år siden da jeg først hadde lyst på dem, så det er mulig jeg satser og bestiller dem til våren :)

awkward: Er du grenander eller? For ellers så ser egentlig ikke vitsen med å kjøpe egne feltstøvler siden de 2 forskjellige støvlene vi fikk holdt i massevis. Men når det gjelder selve skoene så virket det som at sålen vil gi godt grep ute i skogen.

Nei, jeg er ikke grenader, men jeg har en del år igjen i Forsvaret :) Bakgrunnen for skokjøpet er at jeg vil ha noe som gir mer demping (leggene mine blir helt ødelagte hvis jeg løper i M77 eller Jegerstøvel pga. benhinnebetennelse). Jeg ønsker også noe som veier mindre og puster bedre til vår, sommer og høstbruk, og når disse var satt ned fra 2300 til 1500 så var det avgjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...