Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tjotr: De klarte seg jo fint i vask, må si jeg er imponert!

 

thrice: Liker skoene, og skotrærne ser lure ut. Lurer dog litt på hvorfor du ikke bestilte Take Ivy, kommer snart ut, og den skal visstnok være veldig bra. De originale kopiene på japansk går for nesten $2000 på eBay, og nå kommer den utgitt på nytt på engelsk. Har selv bestilt den, gleder meg veldig til den kommer.

http://www.amazon.com/Take-Ivy-Shosuke-Ishizu/dp/1576875504/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1280604445&sr=8-1

Lenke til kommentar
Lurer dog litt på hvorfor du ikke bestilte Take Ivy

 

Øh, fordi Take Ivy er en bok full av fotografier, og Gentleman er en bok som omhandler klassisk herremote i tekstformat, i guess. Det er kan ikke akkurat sies å være så veldig nærliggende.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Vel, igjen er nok svaret ganske enkelt om du tenker deg om. Den sendes ikke ut før om en måned, hvis Thrice i det hele tatt har hørt om boken. Jeg hadde hvertfall ikke giddet å utsette et kjøp en måned bare for å spare en krone eller to i frakt.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Pent, Henrik ;)

Når det gjelder bukser, så har det faktisk ikke så ekstremt mye å si om det er dame eller herremodell. En kamerat av meg som jobber i klesbutikk sier at han ofte anbefaler damemodeller til gutter som vil ha litt tightere fit enn det en del av herrebuksene gir.

Lenke til kommentar

tjotr: De klarte seg jo fint i vask, må si jeg er imponert!

 

thrice: Liker skoene, og skotrærne ser lure ut. Lurer dog litt på hvorfor du ikke bestilte Take Ivy, kommer snart ut, og den skal visstnok være veldig bra. De originale kopiene på japansk går for nesten $2000 på eBay, og nå kommer den utgitt på nytt på engelsk. Har selv bestilt den, gleder meg veldig til den kommer.

http://www.amazon.co...80604445&sr=8-1

 

Visste ikke om den engang.

 

Fine plagg, forresten.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Jeg tenkte det var greit med noe fargerikt til å ha under cardigans så et antrekk får litt liv, og når man betaler tre tideler av fullpris for dem så tenkte jeg 'the hell, hvorfor ikke?' :p

 

Synes btw at blazeren din Henrik C ser veldig bra ut (den sitter selvsagt bra?)! Skulle nesten funnet noe liknende selv :dribble:

 

Og jeg liker thrice' sko veldig godt :yes:

 

Og ellers så ser det ganske bra ut i bildetråden, egentlig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...