Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quoter meg selv her;

 

Og så har jeg et lite forslag til denne tråden. Førstemann som kommenterer et innlegg burde ta med permalenke til innlegget for at det skal være lettere å kunne gå tilbake. Jeg gjorde det nettopp, og man finner det ved å klikke på det tallet som står oppe til høyre i innlegget. Mitt innlegg har #5339, og permalenken er https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=928419&view=findpost&p=15981556

 

Hvis førstemann (eller så mange som mulig, egentlig) kan gjøre dette tror jeg det kan være veldig greit for å se på eldre innlegg og finne ut hva det prates om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som jeg sa tidligere, det er bare for å gjøre det lettere å gå tilbake i tråden og finne innlegget man snakker om. Da slipper man å sammenligne tid og dato.

 

Et eksempel var når jeg skulle se etter et par loafers fra Swims, og jeg husket at Roberto hadde postet de tidligere i tråden og naturligvis fått kommentarer på. Hvis det hadde vært linket til det hadde jeg ikke trengt å gjøre noe annet enn å søke etter Roberto i denne tråden og så klikket på en link. I stedet måtte jeg bla meg tilbake en del sider og scrolle gjennom de for å finne innlegget.

 

Holder naturligvis at en person gjør det, og når jeg allikevel ser på et innlegg tar det meg maksimalt 3 sekunder å kopiere linken, og ytterlige 5 sekunder å lime den inn her -- så <10 sekunder for å gjøre det enklere for meg selv og andre er ikke allverdens med tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...