Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen rånere her, eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her er jo helt på trynet..Dylanswife hva baserer du det på at Zarac er en Nerd? Hvis du appelerer til at alle på det forumet her er nerder, så har jeg en nyhet til deg snuppa, du er selv nå en del av vårt "nerd society".

 

 

TS: Jeg syns synd på deg som har så lite venner at du går på Diskusjon.no, og mer eller mindre "selger" deg til en råner med feit bil og digg anlegg, hvor som helst i norge utifra hva jeg har fått med meg.

 

Og ja, sånne her tråder irriterer meg, faktisk ganske mye, vet ikke hvorfor, men sånn er det bare.

 

Og bare sånn for å slenge meg på bil skryting; Jeg hadde en MB 210, xenon, skinn, feit bass, custom fanger, led lykter bak, 170hester/m turbo, lavprofil. Men jeg klarte å parkere den i en fjellvegg, men hvis du er interessert i å sitte på, så kan du jo reise te en jernvare handel og spikre deg en stol, er du heldig så er spikranne du bruker fra bilen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og bare sånn for å slenge meg på bil skryting; Jeg hadde en MB 210, xenon, skinn, feit bass, custom fanger, led lykter bak, 170hester/m turbo, lavprofil. Men jeg klarte å parkere den i en fjellvegg, men hvis du er interessert i å sitte på, så kan du jo reise te en jernvare handel og spikre deg en stol, er du heldig så er spikranne du bruker fra bilen min.

 

Du skryter av at du ikke kan kjøre? Bra jobba.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...