Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen rånere her, eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Volvo og BMW er ut.

Audi <33

 

Feilhjulstrekk?..

 

Quattro?

 

 

Fortsatt feil.

Eller nei..

 

La oss så på det når jeg kjører i ring rundt deg på glattføret og du står det og spøler..

Quattro er heilt feil. Det einaste som bergar deg på glattisen er piggdekk. Det veit vel ikkje du, som aldri har vore ute ein skikkeleg vinter med bil.

Lenke til kommentar

Volvo og BMW er ut.

Audi <33

 

Feilhjulstrekk?..

 

Quattro?

 

 

Fortsatt feil.

Eller nei..

 

La oss så på det når jeg kjører i ring rundt deg på glattføret og du står det og spøler..

Quattro er heilt feil. Det einaste som bergar deg på glattisen er piggdekk. Det veit vel ikkje du, som aldri har vore ute ein skikkeleg vinter med bil.

Hva vet du om det?

Audi Quattro er ikke min første bil. Så har nok prøvd det meste.

Lenke til kommentar

Volvo og BMW er ut.

Audi <33

 

Feilhjulstrekk?..

 

Quattro?

 

 

Fortsatt feil.

Eller nei..

 

La oss så på det når jeg kjører i ring rundt deg på glattføret og du står det og spøler..

Quattro er heilt feil. Det einaste som bergar deg på glattisen er piggdekk. Det veit vel ikkje du, som aldri har vore ute ein skikkeleg vinter med bil.

Hva vet du om det?

Audi Quattro er ikke min første bil. Så har nok prøvd det meste.

Kva eg veit om å bruke piggdekk? Eg har køyrd forbi fleire Audi quitro i vinterføre med framhjulsdriften min, og det kan eg takke piggdekka for. Har sjølv heller aldri opplevd å bli forbikøyrd av ein tyskar på vinterføre.

Lenke til kommentar

Nei, hva vet du om jeg har vært ute i skikkelig vinter med bil.

Bruker piggdekk selv jeg. Har gjort det i alle år. Er nesten nødt til å ha det for å komme opp bakkene her.

 

Ja, nettopp. Det er piggdekk og tilgangen på firehjulstrekk som er avgjerande. Ikkje at ein må ha Audi, som du nettopp påsto.

 

Eller nei..

La oss så på det når jeg kjører i ring rundt deg på glattføret og du står det og spøler..

Lenke til kommentar

Eller nei..

 

La oss så på det når jeg kjører i ring rundt deg på glattføret og du står det og spøler..

 

Prøv å drifte med 4x4 (eller forhjuls som audi også bruker) eller burne med det.. Videre så ser BMW myeee bedre ut! OG (!) hvis det er ønskelig så kan man få firehjulstrekk på BMW, men man slipper å ha en gnager. Det kan Audi og franske (og riskokere) biler ha!

Endret av ThaHoward
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...