Gå til innhold

Nibiru og Kyniske eliten i Norge


Anbefalte innlegg

@Baltazar94 Interessant. Har du en forklaring på hvordan en planet eller solsystem har de fysiske anleggene som trengs for å kunne bevege seg fritt mellom planeter, uten å bli registrert av noen som helst satellittsystemer/sonder vi har ute i verdensrommet? I tillegg, påvirkes ikke jordas funksjoner av dette i svært stor grad mtp så enkle ting som tidevann og nordlys?

 

Space magic? The Black Lodge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er dine kilder da, Baltazar94?

For jo mer jeg leser om den, jo mer finner jeg ut skulle ha skjedd tidligere, f.eks i 2010 skulle den ha påvirket jorden kraftig med ett globalt jordskjelv.

Ingen av de tidligere hendelsene som skulle ha skjedd har skjedd, og man er flere år på overtid, noe som er mye når man har spesifiserte datoer hendelser skal skje på.

 

Det er mye som skjer rundt om i verden som media i Norge ikke skriver om.

Det har ikke vært noe globalt jordskjelv ennå, men antall jordskjelv globalt har økt, og økningen begynte i 2010. Og det er ennå en økning i antall jordskjelv, og også vulkanutbrudd.

 

Et globalt jordskjelv kommer vel når vi får et polskifte, antakelig i løpet av høsten eller i desember.

Niburu vil få jorden til å tippe over.

Lenke til kommentar

Et globalt jordskjelv kommer vel når vi får et polskifte, antakelig i løpet av høsten eller i desember.

Niburu vil få jorden til å tippe over.

I starten av neste år skriver antagelig alternative medier det samme, "innen året" eller tilsvarende. Slik de alltid gjør når ingen av tidspunktene blir holdt.

 

Gleder meg til 2013, når ingen av 2012-profetier har gått i oppfyllelse, verken Nibiru, massearestasjon av alle ledere med tilhørende revolusjon, jorden går under, at menneskeheten går over i en ny, høyere fase eller at våre rom-vesen familier henter oss :)

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

men niburo njææ tviler sterkt på at denne finnes...

 

Du bør ikke være så sikker på det, etter det jeg har forstatt så er ikke niburu bare en planet, men et eget planetsystem.

Men den er bare synlig på sørlige breddgrader foreløpig. Dette ble fotografert fra et fly over Australia i mai.

 

389637_3680895432825_1588234233_2863097_1514015115_n.jpg

 

Kan du være så snill å forklare denne? Mener du at dette er en ukjent planet? :p

 

Skal vist være et eget planetsystem nibiru! På google var det tatt bort en stor firkant der planetene skulle være.

Endret av thehardtruth
Lenke til kommentar

De på nyhetsspeilet mener det nok. De er på mange måter en tapt sak. Men såklart artig lesing for oss andre. Anngående det baltazar skriver i denne tråden tror jeg han er ironisk, det han skriver her blir rett og slett for komisk

 

Ok, takk.

 

Måtte Google litt:

The Nibiru cataclysm is a supposed disastrous encounter between the Earth and a large planetary object (either a collision or a near-miss) which certain groups believe will take place in the early 21st century. Believers in this doomsday event usually refer to this object as Planet X or Nibiru. The idea that a planet-sized object could collide with or pass by Earth in the near future is not supported by any scientific evidence and has been rejected as pseudoscience by astronomers and planetary scientists.

 

The idea was first put forward in 1995 by Nancy Lieder, founder of the website ZetaTalk. Lieder describes herself as a contactee with the ability to receive messages from extra-terrestrials from the Zeta Reticuli star system through an implant in her brain.

 

Det forklarer jo litt. :)

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Gleder meg til 2013, når ingen av 2012-profetier har gått i oppfyllelse, verken Nibiru, massearestasjon av alle ledere med tilhørende revolusjon, jorden går under, at menneskeheten går over i en ny, høyere fase eller at våre rom-vesen familier henter oss :)

 

Dessverre sier de da bare at de regnet litt feil, og "katastrofen" skjer i 2014 isteden. (med påfølgende ny "regnefeil" i 2014). Det er nok ikke noe håp for de som tror på det som står på nyhetsspeilet.

Lenke til kommentar

De på nyhetsspeilet mener det nok. De er på mange måter en tapt sak. Men såklart artig lesing for oss andre. Anngående det baltazar skriver i denne tråden tror jeg han er ironisk, det han skriver her blir rett og slett for komisk

 

Ok, takk.

 

Måtte Google litt:

The Nibiru cataclysm is a supposed disastrous encounter between the Earth and a large planetary object (either a collision or a near-miss) which certain groups believe will take place in the early 21st century. Believers in this doomsday event usually refer to this object as Planet X or Nibiru. The idea that a planet-sized object could collide with or pass by Earth in the near future is not supported by any scientific evidence and has been rejected as pseudoscience by astronomers and planetary scientists.

 

The idea was first put forward in 1995 by Nancy Lieder, founder of the website ZetaTalk. Lieder describes herself as a contactee with the ability to receive messages from extra-terrestrials from the Zeta Reticuli star system through an implant in her brain.

 

Det forklarer jo litt. :)

 

Artig avsnitt. Lurer på hva som får folk til å tro på denne typen helt ville ting. Hver og en av disse er sikkert vært en doktorgradsavhandling alene.

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at det er skremmende saker, som på sett og vis forklarer eller knytter mange konspirasjonsteorier sammen...

 

Men om dette så stemmer, hvorfor i alle dager gidder egentlig USA og andre for den saks skyld å krige så mye i utlandet..

 

Om de visste at enden var nær kunne de vel strengt tatt bare gitt fullstendig faen og festa på kreditt resten av tiden...

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er et "globalt jordskjelv"? Og hvordan kan jorden tippe over?

 

Det som er mest spennende med denne tråden er bortforklaringenee som kommer i ettertid. Håper den lever så lenge.

Nibiru skal riste jorden, de tektoniske vil da kræsje og danne jordskjelv.

Dette skjer etter Nibiru har stått rolig i over 3 år, før den, så vidt jeg kan skjønne, snur og drar tilbake samme vei som den kom fra, solens mørke tvilling.

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er et "globalt jordskjelv"? Og hvordan kan jorden tippe over?

 

Det som er mest spennende med denne tråden er bortforklaringenee som kommer i ettertid. Håper den lever så lenge.

 

Globalt jordskjelv er bare tull og tøys. Jordskjelv skjer i hovedsak i ommråder mellom to plater og i tilknytning til disse "grensene". At polene vil snu regner man med og polene flytter seg "as we speak", og har gjort det gjennom historien. Vi snakker da om store tidsskalaer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...