Gå til innhold

Nibiru og Kyniske eliten i Norge


Anbefalte innlegg

http://www.nyhetsspe...telite-i-norge/

 

Er opp til hver enkelt og tro hva dem vil men jeg legger det ut her for det, hvis dere titter på himmelen når det er stjerneklart tror det blir sør-øst for karlsvognen ca 90 grader ser dere en stjerne som har kommet i horrisonten. Jeg er ingen stjerneforsker men kansje noen her i Norge kunne tatt bilde av den og lagt det ut her, er vel klarest himmel i svalbard eller finnmark hvis noen der som leser dette. Er ikke stjerneklart her på Østlandet nå.

Fikk beskjed om at denne ikke hadde vær der før, og den er lett og se for den er større en de andre sjernene på himmelen den største jeg har sett før.

Endret av thehardtruth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I fronten hvor operatøren satt, var det et vindu med en boks rett ved siden av ham. Rett før han startet kunne du se store blåfiolette krystaller utstråle en fiolett-blåaktig lys, ikke som blendet deg, men som var ganske pent å se på. Jeg har aldri sett et slikt energilys eller krystall noen andre steder. Jeg tenkte således at dette måtte være kraftkilden. Jeg antar at energifeltet som vi gikk gjennom før vi kom til innsjekkingen var drevet av disse krystallene ettersom det var samme type lys.

 

Høres troverdig ut :hmm:

Ellers er det snedig at ikke norges hemmeligste base er nevnt i det hele tatt på siden der...

 

Ellers må jeg bare si at Nibiru sin risting av jorden i 2010 gikk overaskende bra, ser ikke bort ifra at vi klarer oss ganske bra når Nibiru enda en gang skal i nærheten av jorden

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/07/mens-vi-venter-pa-niva-7-kataklysmen/

Ifølge ZetaTalk har Jordens omløp rundt Solen vært blokkert av Nibiru siden desember 2003. Våren 2004 ble Jorden nådd igjen bakfra av Venus, Mars og av Jordens ukjente tvillingplanet som også går i Jordens bane. Siden våren 2004 har Jorden altså vært i en ”fanget konstella­sjon” med Nibiru foran seg og med tre planeter bak seg. Siden våren 2004 og frem til ca. 20. juli 2010 skal dette ha resultert i at Jorden i sin døgnrotasjon slingret ved at Jordens nord-syd-akse slingret i et åttetallsmønster. Sling­ringen tiltok i 2005, og tiltok ytterligere i 2007. Det er denne slingringen som ifølge ZetaTalk har vært årsaken til det eskalerende ekstrem­været og ekstrem­temperaturene verden over, som igjen har gitt seg utslag i fallende matproduksjon og global matmangel [se min artikkel Klimadebatten og ”global weirding” (Nyhetsspeilet, 5. september 2010)].

Fra ca. 20. juli 2010 skal virkningen på Jorden av den fangne konstellasjonen ha gått inn i en ny fase, der slingringen i et åttetallsmønster ble erstattet av en risting frem og tilbake. Denne ristingen skal så ha tiltatt utover høsten 2010, med det utfall at Jordens tektoniske plater hvert døgn slamrer inn i sine naboplater. Det var dermed bare et tidsspørsmål om hvilken plate som først ville gi etter, ved enten å kante eller være involvert i en subduksjonsprosess. Dette vil så utløse en uhyre kompleks kjedereaksjon verden over.

Den har forøvrig hengt rundt solen siden 2003 i følge nyhetsspeilet, men så klart enten umulig å oppdage eller at alle med kikkert holder kjeft om den.

Endret av aklla waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dillemmaet for slike konspirasjonsforfattere er at for at skremselen skal virke må den ha en deadline. I dette tilfellet valgte de 2012. Som kjent er 2012 snart over, vi kommer til å feire jul og nyttår som alltid og de som reiste til sine steinhytter på fjellet kommer hjem igjen og later som ingenting. At de samme menneskene (spesielt dersom de er religiøse) kommer til å reise til fjells igjen når datoen er blitt justert med noen år (regnefeil skjer selv den beste), sier litt om menneskets behov for å tro, om det så er på et armageddon i vår levetid.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Artig lesing, særlig med tanke på at dette var tilbake i 2009 og ingenting har hendt enda. Det som er så utrolig er at disse menneskene feiler igjen og igjen men fortsatt er like, hvis ikke mer, overbeviste om at de har rett.

 

Det jeg synes er rart er at ingen av disse tar affære. De "vet" trossalt at kjempekonspirasjonen skal drepe oss alle.

Lenke til kommentar

Dette er gammelt nytt! niburu/ planet x som den het først da NASA Trudde de hadde funnet den...

 

om den hadde gått i bane med oss, hadde vi sett den mye tydligere og tidligere!

 

dette er da en reen konspirasjons teori, som folk har lagt ut på youtube etc....

Dette er bare piss!

 

Men tenk heller på polarendingen som skjer nå, mye endringer i alt, feks mye mer tornadoer, vulkan utbrudd, tsnuamier +++

Lenke til kommentar

http://www.teknofil....t-jorden/113198

 

Det er fint det du prøver å gjøre, men i det tilfelle at du har rett, hva faen skal vi gjøre?

 

Bygge en stein hytte på fjellet er en god mulighet og hamstre mat.

 

Noe kommer til og skje snart uansett, alt til nå har bibelen stemt, har dere fått med dere alle fulene, fiskene, oksene osv plutselig døde, dette står i bibelen!

 

Naturkatastrofer, vulkaner, jordskjelv, tornadoer ++ står i bibelen.

 

aurokrisen, finannskrisen, borgerkriger, folk bygner og forsvare seg noe veldig og det blir folk mot folk, vent og se....

 

vi kan dra til jotunheimen og lage oss en hule med masser av boksemat og tur mat:P

 

men niburo njææ tviler sterkt på at denne finnes...

Lenke til kommentar

men niburo njææ tviler sterkt på at denne finnes...

 

Du bør ikke være så sikker på det, etter det jeg har forstatt så er ikke niburu bare en planet, men et eget planetsystem.

Men den er bare synlig på sørlige breddgrader foreløpig. Dette ble fotografert fra et fly over Australia i mai.

 

389637_3680895432825_1588234233_2863097_1514015115_n.jpg

 

Kan du være så snill å forklare denne? Mener du at dette er en ukjent planet? :p

Lenke til kommentar

Baltazar94: Hvor lenge har dette planetsystemet vært mellom jorden og solen?

 

Så vidt jeg har hørt, så kom den inn bakveien, og den var mellom jorden og Mars i juli.

I følge nyhetsspeilet var den der i 2004...

8 år i samme området da?

 

Det er mulig, men jeg vet ikke hva nyhetsspeilet skriver om dette, for jeg bruker ikke nyhetsspeilet som kilde.

Lenke til kommentar

Hva er dine kilder da, Baltazar94?

For jo mer jeg leser om den, jo mer finner jeg ut skulle ha skjedd tidligere, f.eks i 2010 skulle den ha påvirket jorden kraftig med ett globalt jordskjelv.

Ingen av de tidligere hendelsene som skulle ha skjedd har skjedd, og man er flere år på overtid, noe som er mye når man har spesifiserte datoer hendelser skal skje på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...