Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis du er ute etter plimsolls, er vi flere her inne som kan anbefale de fra Mano, til den hyggelige prisen 200 kroner. De selges hos Eurosko ;)

Hmm, de var pene! Akkurat noe slik jeg jakter på også. Helt enkle og strighte.

Noen som har noen lignende sko å anbefale, bare i skinn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bagen til Marc O'Polo er ikke noe å rope hurra for. Hadde heller ikke regnet med det, da den var gratis. Men den kan funke greit til en tur på stranda. Bildet kommer i bildetråden om jeg har tid. Men jeg vill anbefale alle gutter om å dra for å hente bagen alikevell. Siden henne som jobber der var utrolig pen og hyggelig. Om du er på dette forumet, så er jeg han som ikke var særlig fan av kinakrager :)

Tips til folket, putt på mer enn 50,- i parkeringen.

Skrevet (endret)

Hva er poenget med slips? Det ser bra ut. Man kan ikke kneppe igjen skjorten helt, vel og merke

Ingen spesiell. Men hold det under 2000,- for å si det sånn :p

Da kan jeg ikke hjelpe deg :p Neida. Ta deg en tur på DNA eller Sole Service. Sole Service har en nettside du kan se noe av sortimentet også.

Endret av thrice
Skrevet

Blir som å spørre, hva er poenget med krager. Noen mener det ser pent ut, andre ikke. Jeg og henne diskuterte litt om det :p Hadde ikke hatt noe imot å ta en kopp kaffe med henne :)

Skrevet
Blir som å spørre, hva er poenget med krager. Noen mener det ser pent ut, andre ikke. Jeg og henne diskuterte litt om det :p Hadde ikke hatt noe imot å ta en kopp kaffe med henne :)

doooooooeeeeeeeeeeeeeet spørr da, gutt.

Skrevet (endret)

bebeluv, skriver du sånn fordi det er dialekt eller liknende? Har undret meg over noen kunstige formuleringer fra deg et par ganger ;)

Uansett, hadde vært supert om du hadde lagt ut bilde.

Edit; Haha, OK.

Endret av hansjqrg1
Skrevet

Kunstige formuleringer ja :p Nei, føler bare at det blir fort litt kjedelig å skrive som alle andre. Må jo være litt ekslusiv =D Kan legge ut bilde da jeg ikke har noe annet å gjøre akkurat nå.

Hvem var den redigeren til Hans?

Skrevet

Ok. Føler bare at det er viktig at vi retter hverandre i skrivefeil. På den måten kan vi lære av hverandre istedenfor å adoptere hverandres feil og spre dem videre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...