Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

J&J og !Solid skjønner jeg. Det er akkurat der det hører hjemme. Men VIC har faktisk noe som er langt over godkjent (IKKE Jean Paul), så det var litt synd. H&M merker jeg begynner å like bedre enn mange andre butikker nå. Dem har mye mindre tacky enn Follestad for eks. Kvaliteten og passformen er faktisk utrolig god, og til den prisen!

 

Heldigvis var det med JP plagg det var gjort, for Vic har faktisk en del som er tøft. Er forresten 100% enig med deg ang. H&M, før likte jeg dem overhodet ikke - mens nå finner jeg stadig noe der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg har derfra er de nevnte shortsene, i tillegg til noe plaine t-skjorter etc, men jeg har sett en del annet bra derfra. Hva synes forresten folket om Fashion Against Aids-kolleksjonen? Selv synes jeg det var veldig lite bra, likte faktisk ingenting av det.

Lenke til kommentar

H&M har forandret seg totalt, er flere plagg som jeg har kjøpt i siste fra dem og før har jeg så vidt gått inn i butikken. Nå finner du deilige chinos, t-skjorter og piqueer. Jeans tar jeg avstand fra H&M, da jeg er litt mere ute etter kvalitet.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Noen som kan gi meg en pekepinn på skostørrelsene til Keds og ASOSMan? Jeg vurderer å kjøpe noen billige plimsolls.

 

Jeg bruker 10,5 i Vans eller 44,5 om du vil, men jeg tror de er forholdsvis små i størrelsene. Jeg lurer derfor på om jeg skal gå for 43 eller 44 i ASOSMan eller evt. Keds?

Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg en pekepinn på skostørrelsene til Keds og ASOSMan? Jeg vurderer å kjøpe noen billige plimsolls.

 

Jeg bruker 10,5 i Vans eller 44,5 om du vil, men jeg tror de er forholdsvis små i størrelsene. Jeg lurer derfor på om jeg skal gå for 43 eller 44 i ASOSMan eller evt. Keds?

 

Tror 44 burde passe.

Lenke til kommentar

Etter mye leting har jeg endelig kjøpt meg en fritidsajakke som er litt mer sommerlig, nå ble behovet for stort. Er ikke helt fornyød, men trengte sårt en jakke nå. Valget falt på en fritidsjakke fra matinique :)

 

Har ingenting å legge til ang. chinos, for meg har de helt 100% elendig passform, men det da pga. de ofte kun lager små størrelser.

Lenke til kommentar

Noen som har vært på marc o polo på S&S og mottatt "gratis vintage bag" ?

De skal deler ut til S&S venner..

 

Jeg lurer på om det er verdt å dra til byen i morgen for å hente, eller om jeg bare skal la være..

 

Forresten, jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en cleanser fra La Mer.

Så, hvor får man tak i det i oslo området?

Endret av snaffle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...