Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sa aldri det det der var drømmejakken. Jeg tenker på noe ala det der. Og so what, jeg liker vanlig fintsittende dongeri og grå slimfit t-skjorter. Gå med juggelet ditt du, ta deg en tur innom blend eller noe. Forhåpentligvis slipper jeg å se deg irl

 

Unnskyld meg, men du skrev i posten din "Snakker drømmejakke her tror jeg", og da må jeg gå ut i fra at drømmejakken din ser omtrent sånn ut, bare i marineblå. For min del kan du si akkurat hva du vil om mine ting, og jeg forbeholder meg retten til å ytre min mening om dine. Det er litt av poenget med et diskusjonsforum..

 

Jeg kan selvfølgelig ikke vite om hvordan smak du har i klær ut i fra et plagg, men hvis den jakken er representativ for resten av garderoben din vil jeg fortsatt mene du har kjedelig smak.

 

Du vil forøvrig aldri se meg i en Blendbutikk. Og juggel har jeg heller ikke noe av.

Lenke til kommentar

Hei. Veit ikke om dette er riktig sted å poste.

 

Jeg kjøpte meg en mørkeblå dior piquè i går og lurer på om noen kan komme med forslag til hva som passer av bukser og shorts til den. Fargen er ca sånn: AAAAAAAA

 

Jeg prater om hva av farger som passer altså.

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg fullfører videregående i år, og i den anledning skal jeg på skoleavslutning i morgen. Jeg har ingen bilder av antrekket jeg skal ha på meg (dog kan jeg knipse noen i morgen hvis det er ønskelig), men jeg skal prøve å beskrive det så godt som jeg kan:

 

Selve dressen er av moderne utforming og slim fit. Den er sort med pinstripes, og jakken har kun to knapper, hvis det sier noe om snittet. Jeg kjører også hvit skjorte og et smalt mørkt slips.

 

Problemet er at jeg ikke har noen appropriante dressko, og jeg trenger tips fra dere som kan dette om hvilken type sko jeg bør kjøpe til det antrekket. De bør være sorte, det skjønner jeg, men jeg tenker mer på form og den type ting. Post gjerne bilder av hva dere mener som kunne passe.

 

Mange takk :)

Endret av awkward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...