Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er grisekule, men Mackdaddy x Samurai Magazine x Fila (viss noen lurte) tror jeg nok ikke jeg kommer til å bruke viss jeg kjøper dem, mer en sko jeg bare vil ha.

Men kan være freshe til diverse sommerantrekk.

 

Da var denne bestilt: (lyser i mørket!)

tan-air-yeezy-shirt.jpg

 

Jeg har virkelig ikke godt av å surfe på diverse sneakersider på kvelden...

 

Har forresten vært solidarisk i dag og gitt bort nesten hele vintergardeoben min til veldedige formål :)

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Kan fåes kjøpt direkte fra vandal-a.com, tror de sender til Norge.

Så ikke editen din før nå, men det er sannsynligvis den eneste siden bortsett fra diverse resellers den kan kjøpes fra.

Og er ikke laget i et stort opplag akkuat. På et annet forum regnet de med sell-out innen neste uke

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Den marineblå blazeren fra Matinique, er det den med røde detaljer? Isåfall er den rå, prøvde den ut her forleden dag, finfin. Skoene var ikke helt min greie, men kan se for meg at de kan se bra ut i div. kombinasjoner, og tee'n var kul (om det selvlysende funker bra da, vel og merke.). Sånn helt til sist, neste gang du føler for å være litt "veldedig" kan du gi til meg, aight? :D

Lenke til kommentar

Nå er det år og dag siden jeg har vært aktiv her, men det tenker jeg å gjøre noe med. Jeg har vært på FHS et sted i landet med ikke-eksisterende shoppingmuligheter og jeg har rett og slett ikke hatt penger i ferier til å kjøpe klær for, så nå føler jeg at jeg trenger noe nytt. Det er da sommergarderobe jeg tenker på.

 

Lurte på å bestille plimsolles fra asos.com, men tenker det er like greit å kjøpe her i Norge, da størrelser på sko pleier å variere noe veldig fra forskjellige typer. Forslag? (budsjett:billig)

 

Chinos er også noe jeg ikke har, lurer nesten på om jeg skal ha meg to par. Tenkte egentlig på beige (hvis det bare blir et par), men hva synes dere om mørkeblå? (en slik type)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Ok, det skal jeg gjøre du.

 

Filippa K er grei, men NN07 er ikke noe jeg kjenner til. (godt hende jeg vet hva merket er, men ikke forkortelsen)

 

Og ja, tips til skjorter? Tenker på skjorter som kan kombineres med chinos, da litt lettere og ikke så formelle skjorter, men er viktig at de er plaine og ikke noe dilldall på de. Helst ikke mer enn 500 kr. stykk, hvis det går da. :)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...