Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

 

Har noen en anbefaling av helt plaine, billige og behagelige t-skjorter? Både V- og O-hals er velkomment.

 

Primærbruk: Under gensere der de ikke synes allikevel. Synes det er litt waste å bruke "fin-t-skjorter" til slikt.

 

Jeg kan så klart finne noen til 50 spenn og hamstre de, men dersom de er ubehagelige, har dårlig passform og krymper etter første vask er det kjekt å høre erfaringer først =)

H&M selger noen utrolig myke og behagelige hvite v-hals tskjorter i stretch, til 79,- mener jeg det var. Under 100 lappen ihvertfall.

 

Takk for tips. Har en del av disse fra før og må si både fasong og farge holder seg tålelig greit til prisen. 

 

Blir spennende å se når Fruit of The Loom-t-skjortene kommer om de er like fine som HM sine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan sy sammen hullet (hvis det er et HULL mer enn en rift vil jo det trekke ørlite i stoffet, uten at det burde være så mye at man ser det). Eller blir det fort å sy på et stoffstykke, eller dra på en syforretning og kjøpe et sånt stykke stoff med lim man stryker på. Husker ikke hva det heter, men de på butikken skjønner hva du spør om. 

Endret av Phelge
Lenke til kommentar

Noen som har tips til dusjsåpe og sjampo som er relativt snill mot huden, og litt luksuriøs? Har gått litt lei av Neutral-serien - av helt åpenbare grunner, og selv om huden min er fintfølende og kan finne på å reagere på alt mulig rart, så tåler den litt. (Både Wella SP og L'occitane har gått greit...)

 

Vurderer å bare gå for Baxter of California, fra barbershop.no, siden jeg har god erfaring med det merket fra barberkrem, ansiktskrem og leppepomade.

Lenke til kommentar

Bulldog og L'Occitane er de uten slemme kjemikalier jeg har prøvd og kan vouche for. Kiehl's har en serie med noe som kjennes ut som peppermynte i ansiktet - helt magisk følelse. Tror det er facial fuel eller noe sånt det heter. Vet ikke hvor mye slemme kjemikalier som er i den. 

Lenke til kommentar

 

Takk for svar.

 

Tenker det er best å lime på et stoffstykke. Men sluttresultaten blir vel ikke helt bra vel med tanke på fargeforskjellen ...?

Jeg har funnet i tilnærmet lik farge til det meste jeg har brukt det på.

Hmm skjønner.

Jeg vet ikke om så mange systuer her, men google treff fant "Sy og Skredderhuset Artmeyer. Jeg aner ikke om de kan hjelpe men må nesten bort dit ...

Lenke til kommentar

Stemmer.

 

Var innom systue i dag. Spurte om de kunne flytte merket ned, men da mente de at det ikke blir fint på grunn av trådhullene som merket er sydd fast med, eller at det blir et stort hull hvis det ikke er stoff under merket.

Ellers kunne de ikke gjøre noe annet enn å ta en lapp over. Mente de. Hun sydamen de hadde var ikke der i dag så vet ikke om hun mener det samme.

 

Så kjøpte meg en nylon svart lapp som jeg klipper til og limer oppå. Fint blir det ikke uansett. Utrolig kjedelig ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...