Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ henrikwl:

Ja, jeg han har funnet noen som kan sy for han. Men han må jo likevel selv ta mål av kunden, møte dem og gjøre seg opp en mening om hva kunden er best kledd i. Han hadde i alle fall ikke tid til å møte meg, ikke i fjor og ikke nå. Men om han setter av tid til nye så er det bare å kaste seg på.

 

Jeg har tre dresser og noen bukser han har laget til meg, og jeg er stort sett fornøyd. Litt vide bukser noen ganger. Og han er old school; det er lov å si sin mening, men han tar den ikke alltid til følge. Hvis han mener at mine ønsker er for avvikende, så får jeg det ikke som jeg vil. Sik er det bare i de gamle skredderhusene i London.

 

Har tre dresser fra Whitcomb & Shaftesbury og er passe fornøyd. Litt så som så, men grei nok til være MTM. Får høre der om han har noe samarbeid med dem om dette ytterst rimelige opplegget.

 

Hold meg gjerne oppdatert om du finner ut noe mer om ordningens natur. Jeg venter selvsagt ikke at dette dreier seg om bespoke, men MTM fra Saville Row til prisen av en Tiger-dress på Volt er ganske så enestående allikevel.

Lenke til kommentar

 

@ henrikwl:

Ja, jeg han har funnet noen som kan sy for han. Men han må jo likevel selv ta mål av kunden, møte dem og gjøre seg opp en mening om hva kunden er best kledd i. Han hadde i alle fall ikke tid til å møte meg, ikke i fjor og ikke nå. Men om han setter av tid til nye så er det bare å kaste seg på.

 

Jeg har tre dresser og noen bukser han har laget til meg, og jeg er stort sett fornøyd. Litt vide bukser noen ganger. Og han er old school; det er lov å si sin mening, men han tar den ikke alltid til følge. Hvis han mener at mine ønsker er for avvikende, så får jeg det ikke som jeg vil. Sik er det bare i de gamle skredderhusene i London.

 

Har tre dresser fra Whitcomb & Shaftesbury og er passe fornøyd. Litt så som så, men grei nok til være MTM. Får høre der om han har noe samarbeid med dem om dette ytterst rimelige opplegget.

 

Hold meg gjerne oppdatert om du finner ut noe mer om ordningens natur. Jeg venter selvsagt ikke at dette dreier seg om bespoke, men MTM fra Saville Row til prisen av en Tiger-dress på Volt er ganske så enestående allikevel.

 

 

Jeg drar som sagt over neste uke, og hvis jeg ikke får kleppet dem før, så får jeg jaffal svar da. Legger det ut her eller i MTM-tråden min.

 

På English Cut siden, så kan dere ihvertfall melde deres interesse. Så antar jeg at dere blir kontaktet så småning om.

Lenke til kommentar

Forstår at reisen til London må legges til i prisen, men det er ikke så fryktelig dersom man gjør mer ut av det. Som Henrikwl sa så får man faktisk et stykke arbeid fra Savile Row til prisen av hva butikkene kaster en dyr prislapp på og kaller kvalitet. Hva er erfaringen din når det kommer til ventetid mellom mål og tilpasning, Dag?

Lenke til kommentar

Forstår at reisen til London må legges til i prisen, men det er ikke så fryktelig dersom man gjør mer ut av det. Som Henrikwl sa så får man faktisk et stykke arbeid fra Savile Row til prisen av hva butikkene kaster en dyr prislapp på og kaller kvalitet. Hva er erfaringen din når det kommer til ventetid mellom mål og tilpasning, Dag?

 

Ventetiden varierer veldig. Fra ca 5 uker til nesten ett år.

Men det siste var et unntak og da var de helt overarbeidet. Har pleid å ligge på rundt 6-7 uker.

Lenke til kommentar

Hei, trenger noen nye klær (Egentlig ny garderobe) til studiestart. Trenger i hovedsak nye jeans, kanskje et par chinos, skjorter (Vanskelig og finne noe som passer, 181 høy og 60 kg tung) og nye sko. Noen som kan komme med litt inspirasjon? Har ikke kjempestort budsjett så er åpen for butikker som h&m og Jack & Jones. Bor i Oslo.

Lenke til kommentar

Hei, trenger noen nye klær (Egentlig ny garderobe) til studiestart. Trenger i hovedsak nye jeans, kanskje et par chinos, skjorter (Vanskelig og finne noe som passer, 181 høy og 60 kg tung) og nye sko. Noen som kan komme med litt inspirasjon? Har ikke kjempestort budsjett så er åpen for butikker som h&m og Jack & Jones. Bor i Oslo.

Zara har en del ålreite klær til en ok pris, i disse dager har de salg tror jeg. Modellene på websiden er tynne og høye, så jeg tror ikke du ville hatt problemer med å finne noe til skolestart der. De finnes på Karl Johans gate og i Bogstadveien

Lenke til kommentar

Amazon. Både den britiske og amerikanske.

 

 

 

Noen som vet om det er tilbud på Docksides noe sted?

Coop Obs, fikk mine for fire hundre og noe.

 

Takk!

 

De hadde bare igjen brune docksides på Obs, til 479. Hva tenker folket her inne om brune Docksides? Er ikke 100% solgt selv, men det kan jo absolutt være fint.. Og til prisen er det jo ikke helt krise. Skulle helst ha hatt de til i morgen, så Amazon og lignende blir litt vrient.

Endret av Coffee Break
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...