Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hei, trenger noen nye klær (Egentlig ny garderobe) til studiestart. Trenger i hovedsak nye jeans, kanskje et par chinos, skjorter (Vanskelig og finne noe som passer, 181 høy og 60 kg tung) og nye sko. Noen som kan komme med litt inspirasjon? Har ikke kjempestort budsjett så er åpen for butikker som h&m og Jack & Jones. Bor i Oslo.

Zara har en del ålreite klær til en ok pris, i disse dager har de salg tror jeg. Modellene på websiden er tynne og høye, så jeg tror ikke du ville hatt problemer med å finne noe til skolestart der. De finnes på Karl Johans gate og i Bogstadveien

 

Takk for svar, noen rimelige merker jeg bør se på når det gjelder jeans?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

 

Jeg synes at docksides i alle slags brune nyanser er desidert finest. Går ut i fra av at modellen på obs er den ultragubbete og klassiske brunfargen i glatt lær? Perfekt.

Usikker på hvilken modell det er. Måtte ringe de, da det tar litt tid å dra dit.
De har noen mørkeblå som er på grensen til sorte og noen mørkebrune. Jeg gikk for de mørkebrune, da de blå fort kan se sorte ut. Kan legge ut noen bilder i morgen om jeg husker det.

Var innom Coop Obs på Rudshøgda i dag, og de har igjen sju par tenker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

 

Jeg synes at docksides i alle slags brune nyanser er desidert finest. Går ut i fra av at modellen på obs er den ultragubbete og klassiske brunfargen i glatt lær? Perfekt.

Usikker på hvilken modell det er. Måtte ringe de, da det tar litt tid å dra dit.
Skoene ligger hjemme, men jeg tror det er disse. Sitter i solen med mobilen, så skal ikke si helt sikkert.

http://www.sebago.com/US/en-US/Mobile/Product.mvc.aspx/8829M/69153?dimensions=0&galleryKey=0

Lenke til kommentar

Kan nevne at Høyer Luxury har et rått salg nå. 70% på en hel haug slips fra Drakes og Petronius, gjelder også lommetørkler fra samme merke. 70% på Gajola, Tombolini osv. (Isaia på 60%). Verdt å ta turen innom for alle som har fått studielån :p

Endret av August.
Lenke til kommentar

 

Noen som har balzer fra Suit Supply i Hudson-modellen? Vurder den, men lurer på om slagene er litt for breie.

 

Denne? Jeg synes ikke slagene ser for brede ut, men selvsagt litt vanskelig å si kun ut i fra bildet.

 

http://eu.suitsupply.com/en_NO/pre_order_jackets/hudson-blue-plain/C774.html?start=9&cgid=pre_order_jackets

 

De er kanskje ikke så store. Er ikke store forskjellen på den og Havana når jeg ser etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...