Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Filson 257, og jeg er veldig fornøyd. Absolutt verdt prisen, imo. Jeg kjøpte fra Filsonguy på SF ettersom han var den billigste jeg fant, men tror jeg i ettertid har hørt at man får noe rabatt som førstegangskjøper hos Revolve Clothing (tror det er riktig navn), og da er nok det billigste alternativ.

Lenke til kommentar

Jeg har Filson 257, og jeg er veldig fornøyd. Absolutt verdt prisen, imo. Jeg kjøpte fra Filsonguy på SF ettersom han var den billigste jeg fant, men tror jeg i ettertid har hørt at man får noe rabatt som førstegangskjøper hos Revolve Clothing (tror det er riktig navn), og da er nok det billigste alternativ.

 

Revolve har sluttet med rabatt for førstegangskjøpere dessverre. FilsonGuy er nok beste iom. at han tilbyr gratis frakt.

Lenke til kommentar

Dere som henger her. Hva bruker dere på klær i måneden, sånn i gjennomsnitt?

 

Denne måneden har jeg brukt i overkant av 1500,-, men i gj. snitt gjennom året bruker jeg kanskje 500,-/mnd. Kjøper heller dyre ting et par ganger i året fremfor å kjøpe ræl flere ganger i måneden. Har også som filosofi å ha færrest mulig klær og da vil jeg at det jeg har funker bra.

Lenke til kommentar

Skal begynne på studier i august, og trenger en bag. Har egentlig aldri hatt noen preferanser, men etter å ha lest denne tråden i månedsvis sikler jeg på en Filson 257.

 

Er kvaliteten virkelig verdt prisen? Isåfall er det no brainer på hva jeg velger.

 

Hvor anbefales det å kjøpe den? Tenker både på pris, frakt, toll osv.

 

:)

Protip: går du for versjonen i tan og bruker mye rådenim får det mulig en uønsket effekt. Evt. ønsket, alt ettersom.

Lenke til kommentar

Vurderer å selge min Saddleback thin briefcase for å investere i en Filson 257 heller. Har fått en mer casual stil enn jeg hadde tidligere og da føler jeg ofte at saddlebacken ikke helt passer inn i antrekkene. Noen som har noen formening om hvilken pris som er fornuftig å ta for Saddlebacken? To år gammel men i utmerket stand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...