Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har bestillt fra Berg&Berg i det siste? De har brukt utrolig lang tid nå på å få sendt ut varene.

 

Edit: Og der fikk jeg e-mail om shipping info. Lol.

 

Ja, syntes de brukte litt tid på å få faktisk sendt varene.

 

Pakken er sendt med sporing gjennom FedEx. Noe jeg synes er rart er at pakken ble sendt fra Stockholm/Arlanda flyplass til CDG Paris og pakken ble sendt videre i kveld. (aner ikke om det er direkte til Norge eller annet land først)

 

Er det bare jeg som synes det er sært å sende (fra Sverige) gjennom Frankrike for å komme til Norge? :hmm:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Noen som har bestillt fra Berg&Berg i det siste? De har brukt utrolig lang tid nå på å få sendt ut varene.

 

Edit: Og der fikk jeg e-mail om shipping info. Lol.

Bestilte tre skjerf og et ps derfra. Fikk shipping info for 2 dager siden, men ja, de er treige. :)

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Forundrer meg ikke

 

Å? Høres slik ut:

 

Hva f. er det med nordmenn? Siden når spilte det noen rolle hva folk tjener?

 

:laugh:

 

Hvis du bor 15 min å kjøre fra sentrum nekter jeg å tro det ikke går en buss.

 

Buss orker jeg ikke. :p

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Riktig Jørgen. Jeg liker å sikre meg en stabil økonomi selv. Det sies at penger ikke gjør deg lykkelig, men en god stabil økonomi kan gjøre deg lykkelig siden det er mindre bekymringer i livet når man klarer å holde unna regninger.

 

Om andre tjener mye eller ikke er noe jeg aldri har hatt interesse av. Selv om det er en sport her i området å vite alt om alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...