Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Genseren er ikke lagd sånn. Hun har nok klippet den nederste delen.

rihannamaroonsweat.png

 

Cheesus.......

 

Årsaken til at jeg postet bildet var nettopp det at hun har klippet av den nederste delen... Poenget var at en genser hvor man fjerner strikken vil ende opp med å se latterlig ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha.

 

Folk med strikk rundt nede ser helt forjævlig ut. At folk går med det fortsatt er meg en gåte, :cry: hver gang jeg ser noen som går slikt. Men nå er det sjeldent jeg har sett til slike.

 

Samme gjelder inni hvite tennissokker. Hva er vitsen med å gjemme buksen? :roll:

Lenke til kommentar

Vil kjøpe meg dress i januarsalget, men har et problem med at de fleste jakkene jeg prøver er for korte. Har ikke spurt så mye rundt i butikker, spør her først for å spare meg unødvendig byvandring... Er det noen merker som har lengre dressjakker enn andre? Eventuelt noe så enkelt som om de har en f eks "48 lang" versjon. Bespoke er nok ikke aktuelt. Prisklasse rundt 5k tenker jeg. Stavanger by forresten. :)

Lenke til kommentar

Er flere merker som har 48L, stikk innom Rolfsen å hør hva de har du :) Så ser du om du finner noe. Om du skal være kresen når det kommer til pris vs kvalitet så kan du bare glemme å finne noe i Stavanger forrestenn. Men imo burde du sjekke ut Topman i Sandnes, de hadde et ok utvalg av OJ-dresser forrige gang jeg var innom (som er ca 1 år siden), og Rolfsen/Høyer.

Lenke til kommentar

Jeg mener at det er relativt vanlig i Oslo i alle fall, men det kan jo godt være meg som innbiller meg ting. Kjøpte min dress på 40% i fjor, men nå skal det sies at den ikke er ensfarget heller. Egentlig et idiotisk kjøp, men det er nå så. De fleste legger jo heldigvis ikke merke til sånt, så det er bare jeg som plages av det.

Lenke til kommentar

Det kommer ann på mange ting. Hvor mye penger du har til rådighet, hvor ofte bruker du dress etc. selv hadde jeg ikke som 17-åring investert mye penger i dress da jeg på den tiden hadde masse annet jeg ville prioritere, samt jeg bruker strengt talt dress veldig sjelden.

 

Hva med å kjøpe andre mer nyttige ting som du får mer bruk for? Sko, skjorter, bukser, gensere etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hei folkens,

 

Lenge siden sist, godt nytt år og alt det der.

Fylte nylig 23 og fikk litt penger til å bruke på hva jeg måtte ønske. Tankene går da naturligvis på div. nye klær og/eller sko siden det for tiden er mye salg rundt om i Oslo. Er det noen som har noen forslag til hvor jeg eventuelt kan gå? Har blitt tipset om bl.a. Sole Service og Volt og tenker å kikke litt på Carlings etter bukser. Kan også være i markedet for småting som lommetørkler, hodeplagg o.l.

 

Kan videre fortelle at jeg den siste tiden har funnet meg bomullsdress fra Tiger på Fretex samt litt diverse skjorter på loppemarkeder sist høst. Bilder kommer når jeg har ledig tid.

Lenke til kommentar

Er flere merker som har 48L, stikk innom Rolfsen å hør hva de har du :) Så ser du om du finner noe. Om du skal være kresen når det kommer til pris vs kvalitet så kan du bare glemme å finne noe i Stavanger forrestenn. Men imo burde du sjekke ut Topman i Sandnes, de hadde et ok utvalg av OJ-dresser forrige gang jeg var innom (som er ca 1 år siden), og Rolfsen/Høyer.

 

Var innom Topman i Sandnes nå på lørdag faktisk, og prøvde nettopp noen jakker fra OJ. Synes bare de var litt korte. Får se litt i sentrum i dagene fremover og undersøke. :)

Lenke til kommentar

fkm: Vel, det er ikke ideelt på noen som helst måte, men er man dyktig med symaskinen er det nok en eller annen løsning som er mulig. Det er bare ikke verdt det når det bare er snakk om fire centimeter.

 

Jeg hadde da aldri giddet å gjøre noe som helst for 4 centimeter på en genser. Rette seg opp i ryggen, så fikser man den biffen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...