Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Sist jeg kjøpte dress hos Lie kjøpte jeg en dress av merke Tiger of Sweeden, skjorte, slips, belte og slikt lommetørkle til å ha i dressjakkelomma. Var noe salg de hadde da og tror det kom på like over 7k. Vil tro du får en fin pakke hos de til den prisen du har. De har også ekstremt god service og kunnskap samt egen sydame som kan tilpasse dressen om du ønsker. Tror de har flyttet til Victoria Hjørnet nå.

 

Hvis ikke du finner noe der så finns jo også Windsor i haraldsgaten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant en fin navy losjakke fra Filippa K i dag i 80% ull til 3000 kroner. Den satt bra i 48. Finnes det bedre alternativ til prisen? Prøvde også en fra Acne som var tykkere i stoffet, 100% ull, og en 700-lapp dyrere. Den var for øvrig liten i størrelsen og satt ikke like bra som den fra Filippa K. :)

 

Du får mye bedre om du er villig til å kjøpe på nett, men i butikk her til lands vil nok filippa k være et helt greit kjøp.

 

 

 

Var faktisk innom denne tråden for å spørre hvor i Hagesund jeg kunne kjøpe dress, ettersom den eneste butikken jeg kom på var Dressmann.

Er det veldig dyrt hos Lie? Tenker budsjettet strekker seg til 8-10 k. Og da skal jeg ha full pakke, dressjakke, bukse, sko, slips, belte, etc.

 

Jeg har ingen anelse om hvilke butikker som finnes i Haugesund, men du finner sikkert noe ok fra typiske ungdomsmerker (tiger/lindeberg/whatever) til 4-5000. Skjorte er også greit å finne i butikk.

 

Sko/slips/lommetørkle osv vil jeg imidlertid anbefale deg å kjøpe på nett, da det er enkelt å treffe på størrelse, og pris/utvalg er i en klasse langt over det man får tak i de fleste steder her til lands. Si noe om farge/mønster/utseende, så får du sikkert noen gode tips.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Lie trend og Lie herre har nå felles butikk i haugesund sentrum, er en stund siden jeg har hatt muligheten til å ta turen innom.

 

Dårligere utvalg av dresser nå enn da Lie herre var egen butikk, men de har fortsatt godt utvalg.

 

Vil påstå at dette er det beste utgangspunktet, skal ikke være noe problem å få "komplett pakke" som er innenfor budsjettet ditt.

Lenke til kommentar

Fant en fin navy losjakke fra Filippa K i dag i 80% ull til 3000 kroner. Den satt bra i 48. Finnes det bedre alternativ til prisen? Prøvde også en fra Acne som var tykkere i stoffet, 100% ull, og en 700-lapp dyrere. Den var for øvrig liten i størrelsen og satt ikke like bra som den fra Filippa K. :)

 

Endte opp med å kjøpe en marineblå losjakke hos Jack & Jones her om dagen. Tror faktisk aldri jeg har handlet der før, men den satt som et skudd, 80% ull og til kun 1600kr. Så langt har jeg fått inntrykk av at kvaliteten er meget god i forhold til prisen.

Lenke til kommentar

Du får mye bedre om du er villig til å kjøpe på nett, men i butikk her til lands vil nok filippa k være et helt greit kjøp.

 

Takk for svar. Er egentlig villig til å kjøpe på nett, dersom noen her vet litt om passform og kvalitet på de ulike jakkene. Du har ikke tips du? (Eller noen av dere andre..) Ettersom jeg er høy og slank trenger jeg en jakke som sitter deretter. Filippa K'en satt som sagt meget bra, så har dere en referanse...

 

Endte opp med å kjøpe en marineblå losjakke hos Jack & Jones her om dagen. Tror faktisk aldri jeg har handlet der før, men den satt som et skudd, 80% ull og til kun 1600kr. Så langt har jeg fått inntrykk av at kvaliteten er meget god i forhold til prisen.

 

Takk for tips! Var egentlig innom J&J også, men fant kun en grusom modell i et slapt blandingsmateriale... Skal ta en bedre titt i måren! :)

Lenke til kommentar

Fant en nydelig sportcoat i kasjmir i kjelleren her om dagen, og adopterte den naturligvis med en gang. Dog er den et par størrelser for stor - er det mulig at en flink skredder kan dekonstruere den og gjøre den mindre? Eller er det ikke verdt bryet?

Hvis den ikke sitter i skuldrene kommer resultatet aldri til å bli bra. Da kan du heller gi den/selge den til noen den passer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...