Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Bra salg på RL nå :)

40% avslag på en del ting blant annet. Legger du til FALLSALE12 kan du få ekstra 15% på enkelte varer.

 

Damn, litt av et salg!

 

Skal sterkt vurdere å få kjøpt meg litt flere skjorter derfra.

 

La to custom-fit oxford skjorter i handlekurven, er gratis frakt og med kupongen på 15% ekstra blir det 116 USD som er ca 667 kroner for det som ville kostet 1800-2000 kr i Norge. Riktignok kommer 10% til proxy og frakt der i tillegg, men det er klart mye å spare her. :p

 

Dersom folk har tenkt å bestille derfra, del gjerne hva dere legger i handlekurven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Okei, det var det jeg tenkte! Av ren nysgjerrighet, hvorfor bør man ikke gjøre det, ødelegger det skinnet? :-)

 

EDIT: @PatSharp

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Okei, det var det jeg tenkte! Av ren nysgjerrighet, hvorfor bør man ikke gjøre det, ødelegger det skinnet? :-)

 

EDIT: @PatSharp

Ja, det tørker ut skinnet.

Det blir også ganske "vannavstøtende" hvis du behandler de riktig, med fett osv.

 

Semsket skinn derimot må man nesten impregnetere, da bruker jeg impregnering uten silikon, de fleste skobutikker har det.

Lenke til kommentar

Ah, men daså :) Synd det skal være så mye styr, utrolig utvalg i US og UK nettbutikkene i forhold til hva man finner i Norge, men nå mangler jo den amerikanske slim fit da.

Håper virkelig de får inn slim fit, da går det an for meg å bestille skjorter derfra også :)

 

Er mulig å ta med skjorter til skredder også :)

Lenke til kommentar

Ah, men daså :) Synd det skal være så mye styr, utrolig utvalg i US og UK nettbutikkene i forhold til hva man finner i Norge, men nå mangler jo den amerikanske slim fit da.

Håper virkelig de får inn slim fit, da går det an for meg å bestille skjorter derfra også :)

 

Er mulig å ta med skjorter til skredder også :)

Har du noen skreddere i Oslo som gjør det billig? Slik at det faktisk blir billigere enn de norske prisene.

Lenke til kommentar

300$(ca 2000kr med proxy+frakt) for seks skjorter er ikke ille nei. I Norge ville dette kostet ca 5500kr fro seks skjorter. Da vil jeg tro at jeg sparer en del på å dra til skredder! Takk for tipset! Hvis noen har veldig lyst til å tipse meg om en skredder i oslo som ikke er altfor dyr og kan faget sitt så sier jeg ikke nei takk :)

Lenke til kommentar

50% er rabatten på, altså 1,5k fremfor 3k for Roccia Vet. Det er vel 3 dager igjen til tilbudet går ut og populære størrelser forsvinner ofte kjapt, så det er dumt å vente for lenge. Jeg tok bare en kjapp tur til Mark + Brandy på Sandvika Storsenter for å sjekke hvilken størrelsen jeg måtte ha.

 

Jeg kjøpte mine for litt mer enn 2000 på tatler i fjor så 3000 stemmer jo ikke helt med virkeligheten, bare for å ha nevnt det.

Lenke til kommentar

50% er rabatten på, altså 1,5k fremfor 3k for Roccia Vet. Det er vel 3 dager igjen til tilbudet går ut og populære størrelser forsvinner ofte kjapt, så det er dumt å vente for lenge. Jeg tok bare en kjapp tur til Mark + Brandy på Sandvika Storsenter for å sjekke hvilken størrelsen jeg måtte ha.

 

Jeg kjøpte mine for litt mer enn 2000 på tatler i fjor så 3000 stemmer jo ikke helt med virkeligheten, bare for å ha nevnt det.

Stusset litt på det selv, ettersom jeg hadde i minne at det sto rundt 2k på prislappen på Mark + Brandy, men det er jo uansett penger spart. :) Ser dog at de går for over €300 på Mr. Porter, noe jeg synes er merkelig.

Må bare få solgt de hersens Litchfield-ene mine nå (greier ikke lenger lure meg selv til å tro at de sitter bra på føttene mine) og deretter kjøpe et annet par tilsvarende boots, så er vi i boks for vinteren tenker jeg.

Lenke til kommentar

Bra salg på RL nå :)

40% avslag på en del ting blant annet. Legger du til FALLSALE12 kan du få ekstra 15% på enkelte varer.

 

Damn, litt av et salg!

 

Skal sterkt vurdere å få kjøpt meg litt flere skjorter derfra.

 

La to custom-fit oxford skjorter i handlekurven, er gratis frakt og med kupongen på 15% ekstra blir det 116 USD som er ca 667 kroner for det som ville kostet 1800-2000 kr i Norge. Riktignok kommer 10% til proxy og frakt der i tillegg, men det er klart mye å spare her. :p

 

Dersom folk har tenkt å bestille derfra, del gjerne hva dere legger i handlekurven.

 

Kun 66 kroner til frakt og proxy? Bruker du en bekjent?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...