Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv vill jeg ikke brukt derbys til dress

Er ikke noe problem det, egentlig, så lenge det ikke er et veldig formelt dressarrangement.

 

Neida, for all del. Det var bare uttrykk for min egen mening. Når jeg først går over til dress, så går jeg også opp et nivå i formalitet hva gjelder sko.

 

Dette blir litt for generelt. Hva hvis det er snakk om en tweed-dress? Eller hva med en i cordfløyel? I utgangspunktet er jeg enig i at oxfords passer best til dress, men grensen er ikke helt klar. Den andre veien er det imo mye lettere. Oxfords bør aldri brukes til noe annet enn dress.

 

 

 

Tips til skjønnlitteratur? Vurderer å starte på the black company, men tar gjerne i mot andre tips.

 

Start på the black company du.. Da har du lesestoff for en stund.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Tips til skjønnlitteratur? Vurderer å starte på the black company, men tar gjerne i mot andre tips.

Fight Club? Har lest den hundre milliarder ganger, men elsker den fortsatt.

 

Edit: "Doppler" er morsom også, samme med mange av de andre bøkene Loe har skrevet, som "Naiv Super".

Endret av The mighty Quinn
Lenke til kommentar
Den andre veien er det imo mye lettere. Oxfords bør aldri brukes til noe annet enn dress.

Det er jeg absolutt ikke enig i. Jeg "lærte" i sin tid at Oxfords er greit så lenge du er noenlunde pent kledd. Med det mener jeg at med chinos eller til nød pene jeans og en ordentlig langermet skjorte og kanskje helst jakke er det helt OK med Oxfords. Derbys kan med hell brukes til alt fra jeans og polotrøye til mindre formelle dresser.
Lenke til kommentar

Tips til skjønnlitteratur? Vurderer å starte på the black company, men tar gjerne i mot andre tips.

 

 

Vel, "A Song of Ice and Fire" er jo etterhvert blitt velkjent, selv om du blir litt avhengig av å lese to bøker du allerede har sett som tv-serie (hvis du følger med på Game of Thrones) for å komme i gang.

 

Ellers har jeg begynt på Joe Abercrombies trilogi "The First Law", og har et veldig godt inntrykk etter rundt 200 leste sider av første bok.

Lenke til kommentar

For barbour-zip-lineren prøv en av følgende:

 

BARBOUR HERITAGE STORE BERLIN, Alte Schönhauser Straße 39, 10119 Berlin

Frankonia (Berlin), Friedrichstraße 69, 10117 Berlin

 

Aner ikke hvor du kan finne chelsea/desert boots med kvalitet, men UVR connected og stereoki er visst to herrebutikker i området. Tror stereoki er litt street-style da, men de fører jo ofte desert-boots hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...