Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde du endelig var ferdig med trollingen, Balthier...

De ser helt forferdelig stygg ut, og er kun for sjakkspillere som over natten har blitt et liksom-moteikon.

Skrevet (endret)

Hvilke bagger anbefaler dere for daglig-/skolebruk av skinn for ca. 1000?

Vurderer å kjøpe denne eller denne.

Den første baggen finnes i tre forskjellige farger.

Endret av Eksboks
Skrevet

Bruker dere slips til skjorte og cardigan? Hadde planlagt å begynne med å bruke det på skolen, syntes selv at det satt fin og at jeg kunne gått med det uten at folk sier noe negativt, iallefall ikke opp i trynet på meg.

Følte meg uansett megakomfortabel med det helt til bestevennen min fant ut at det så for sossete ut. Jeg er ikke redd for å bli ledd ut av de på skolen, de leier mødrene sine inn på session. Men akkurat han.. :hrm:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Slips er alt for mye for skole. En cardigan over ei skjorte holder i lange baner.

Ikke tenk for mye på hva andre sier. Brorparten er vel bare misunnelige om du ser bra ut. Det blir uansett bedre når man blir eldre, heldigvis.

Edit: Til fest derimot, da kan du godt slenge på slipset under en cardigan eller en v-hals. Da ser du ikke stivpynta ut (som hvis du hadde bruk blazer). Sørg bare for å ha ei skikkelig slipsknute. En halvfeit windsor som bare henger og sl er den enkleste veien til å se ut som en nissefjott.

Endret av lokeland
  • Liker 1
Skrevet

Jeg går på skole med noen typer som går med skjorte, slips og cardigan. For å toppe hele antrekket går de med joggesko og regnjakke til.

Slips og cardigan blir too much på skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...