Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

så det er jo greit til hverdags, men samtidig ville jeg ikke brukt dem til dress f.eks.

Nei nei, herregud.

 

Brune brouges er jo ikke akkurat veldig formelt uansett, synes de var mye finere en de semska du linka til ihvertfall.

De var selvfølgelig utsolgt i størrelse. Har dog et annet par i 7,5UK og disse passer akkurat, så er på vippen. Men varierer "fit" mye fra lest til lest? De jeg har er Capital.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det der er jo fine standardfarger som har masse bruk i seg, selv om jeg må si at den første rosa skjorten var litt for mye rosa for min del. Liker det bedre når de er litt dusere. Har en sånn selv og jeg bruker den aldri.

Enig. Det første jeg tenkte var Dressmann.

He he, nå har det seg slik at min er fra Dressmann. Kjøpte den for noen år siden da jeg ikke brydde meg stort. Burde kastes.

 

Rankiz: Det synes jeg absolutt. Jeg synes ofte at rosa er en litt skummel farge når du skal ha den helt plain, fordi det da veldig lett blir litt for mye rosa. Vil du ha helt plain må du passe på at den er dus. Mener jeg.

 

Forresten, noen her som eier skjorter fra TM Levin? Lurer på hvordan slim-fiten deres er. Er den smal? Jeg har en hals på 39 cm, bryst på 97 cm og midje på 83 cm hvis det hjelper.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Funker, må bare passe på å ta godt vare på de.

Få av skitt og møkk når de er ordentlig tørre, ellers smører man det bare inn i skinnet.

Må også la de tørke "naturlig", i romtemperatur, ellers kan skinnet tørke ut.

Kjøp en børste til semsket hvis du ikke har det alt.

 

 

Har brukt det litt, og det funker ganske bra dersom du impregnerer skoa ofte. Vet dog ikke hvordan det funker over tid.

 

 

Det fungerer vel, om man, som herrene over her har påpekt, tar skikkelig vare på dem. Om du allikevel kun skal ha ett eller to par med vintersko tror jeg vanlig eller vokset skinn er bedre.

 

Takker for svar. Hvor får man evt kjøpt børste, og hva er det man impregnerer med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...