Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Four in hand og pratt.

dobbel four in hand.

 

 

 

Pratt og vanlig four in hand er omtrent akkurat like store, så imo er det ikke noe særlig poeng i å lære seg begge for en nybegynner. Bedre å lære seg to knuter som har forskjellig størrelse, så man kan tilpasse seg til flere typer krager.

 

 

 

Jeg har sikkert beskrevet størrelsen på den 50 ganger her inne, bare sånn fyi...

Hvor høy er du?

 

188-189-ish

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sko – snik deg inn i kjærestens skap og sjekk størrelsen. Et par klassiske boots er aldri feil og bør være i enhver manns samling.

 

Ja, for det er jo kjempevanlig at menn har bruker samme størrelse i sko som sine kjærester.

Uansett er det bare feil...

 

Jeg har leitet rundt i Oslo sentrum (først om fremst på Steen & Strøm) etter et pent, mørkebrunt belte, men jeg sliter med å finne et jeg virkelig er fornøyd med. Enten er beltespenna for stor, beltet for smalt/bredt, logoen for tydelig etc..

 

Noen som kan anbefale en nettside som selger fine belter (størrelse 85)?

Look no further: Equus Leather. De lager beltet/beltene på bestilling og du har derfor en del valgmuligheter, blant annet når det kommer til lengden og bredden. Læret er av ypperste kvalitet og de ansatte er kjempehyggelige. Ligget et belte jeg kjøpte fra de i bildetråden.

Edit: Her er posten.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Look no further: Equus Leather. De lager beltet/beltene på bestilling og du har derfor en del valgmuligheter, blant annet når det kommer til lengden og bredden. Læret er av ypperste kvalitet og de ansatte er kjempehyggelige. Ligget et belte jeg kjøpte fra de i bildetråden.

Edit: Her er posten.

 

Takk for tips! Jeg kommer nok til å benytte meg av denne siden senere, men nå har det seg dessverre slik at jeg må ha beltet før jul. Andre tips?

Lenke til kommentar
Sko – snik deg inn i kjærestens skap og sjekk størrelsen. Et par klassiske boots er aldri feil og bør være i enhver manns samling.

 

Ja, for det er jo kjempevanlig at menn har bruker samme størrelse i sko som sine kjærester.

Uansett er det bare feil...

 

Øh. Jeg tror han mener jentene skal sjekke skostørrelsen til kjæresten, altså han som skal ha skoene...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Sko – snik deg inn i kjærestens skap og sjekk størrelsen. Et par klassiske boots er aldri feil og bør være i enhver manns samling.

 

Ja, for det er jo kjempevanlig at menn har bruker samme størrelse i sko som sine kjærester.

Uansett er det bare feil...

 

Øh. Jeg tror han mener jentene skal sjekke skostørrelsen til kjæresten, altså han som skal ha skoene...

Ingen kommentar. :ermm:

 

Sko – snik deg inn i kjærestens skap og sjekk størrelsen. Et par klassiske boots er aldri feil og bør være i enhver manns samling.

 

Ja, for det er jo kjempevanlig at menn har bruker samme størrelse i sko som sine kjærester.

Uansett er det bare feil...

 

Er du seriøs? :!:

Okey, okey, har lært å holde meg langt under fora når jeg har mangel på søvn. :whistle: Faen, er det mulig å ta så feil...

Lenke til kommentar

Hva er definisjonen på et tilleggsplagg?

 

Skjerf, klokker, luer, hettegenser, osv.

 

Hettegenser er en genser, retard. Ikke et "tilleggsplagg".

 

 

Klokker og skjerf heter på norsk "tilbehør".

FEIL!

 

Ehm, nei... Slå opp i en ordbok og se om du finner "tilleggsplagg" du.

 

 

Hint: Det gjør du ikke....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...