Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine slips? Skal kjøpe et lilla slips, men er ikke helt sikker på hvilket av de.

Det første, uten tvil. Har selv siklet på det. Har en merkelig forkjærlighet for slips med dyremotiv. Har kun to slips med

dyremotiver allerede, men tipper jeg kjøper det på det første bildet selv. Mener jeg leste noe om at det var rabattkoder ute å gikk, eller tar jeg feil?

Edit: Gode priser på Oscar Jacobsen, Samsøe & Samsøe, NN.07 osv. hos Members.com.

Rabattkoden funker ikke når du endrer destinasjon til Norge, men tror koden gikk ut på dato i går. Har kanskje noe med at det nå er 10% på alt du kjøper, så er jo "innebygd" rabatt, i tillegg til at alle slips blir billigere hvis du kjøper 3 stk. Kjøpte meg nettopp et annet slips med dyremotiv: Gult fasan slips fra RL. :D

Lenke til kommentar

Fine slips? Skal kjøpe et lilla slips, men er ikke helt sikker på hvilket av de.

Det første, uten tvil. Har selv siklet på det. Har en merkelig forkjærlighet for slips med dyremotiv. Har kun to slips med dyremotiver allerede, men tipper jeg kjøper det på det første bildet selv. Mener jeg leste noe om at det var rabattkoder ute å gikk, eller tar jeg feil?

Det var en i går som ga deg 15 % avslag på alt, men tror den er gått ut nå(som noen sa at den ga gratis frakt, men jeg fikk i hvert fall 15 % avslag). Den var TMLCYB.

Lenke til kommentar

Hva er det du har bestilt?

Classic briefcase thin large.

 

Så fantastisk flott at du har kjøpt den, har vært på nippe til å gjøre det flere ganger selv. Eneste som har holdt meg tilbake er at jeg er meget i tvil om størrelsen. Slenger du opp et bilde av deg selv med baggen så man kan se ca størrelse? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Klart! Jeg er redd for at den kanskje er litt i største laget, men får se på fredag. Om så er får jeg bare slenge meg rundt og begynne å pumpe jern til den store gullmedalje.

Lenke til kommentar

Hva er det du har bestilt?

Classic briefcase thin large.

 

Så fantastisk flott at du har kjøpt den, har vært på nippe til å gjøre det flere ganger selv. Eneste som har holdt meg tilbake er at jeg er meget i tvil om størrelsen. Slenger du opp et bilde av deg selv med baggen så man kan se ca størrelse? :)

 

Jeg har sikkert beskrevet størrelsen på den 50 ganger her inne, bare sånn fyi...

Lenke til kommentar

Jeg har leitet rundt i Oslo sentrum (først om fremst på Steen & Strøm) etter et pent, mørkebrunt belte, men jeg sliter med å finne et jeg virkelig er fornøyd med. Enten er beltespenna for stor, beltet for smalt/bredt, logoen for tydelig etc..

 

Noen som kan anbefale en nettside som selger fine belter (størrelse 85)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...