Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Du må ha en ekstremt dårlig vurderingssans. Hva er det neste du kommer til å spørre om? Hvordan man tar på sokker på den rette måten? Du vet tydeligvis utmerket godt hva forskjellen på ull og bomull er, så hvorfor vurderer du ikke hva DU trenger og foretrekker?

 

 

Merino vs. vanlig ull er forsåvidt et legitimt spørsmål, men svaret er nok dessverre også her at du må finne det ut selv. Ulltypene har forskjellige kvaliteter, og du må vurdere hva som passer best for deg ut i fra det. Merinogenserne til RL er ganske myke, men de nupper fort. De i vanlig ull er ikke like myke, men nupper nesten ikke i det hele tatt, hvertfall ut i fra det jeg har erfart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Noen andre som har hatt problemer med glidelåsen på Nudie-buksene? Ble "revet opp" på det første paret mitt og nå har det skjedd på det andre som jeg fikk bytta til også.. Sykt irriterende.

I sømmen? Ikke hatt noen problemer med de parene jeg har hatt så langt. Eneste som irriterer meg er at jeg har fått to hull i ene lommen, men regner med dette lar seg fikse kjapt.

 

e:

Your item cleared customs in GREAT BRITAIN at 8:53 am on November 25, 2011

Endelig! Må bare dele gleden av å vente på ting i posten her. Er jeg heldig får jeg vel omsider "kofferten" i posten i dag eller i morgen.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Noen andre som har hatt problemer med glidelåsen på Nudie-buksene? Ble "revet opp" på det første paret mitt og nå har det skjedd på det andre som jeg fikk bytta til også.. Sykt irriterende.

I sømmen? Ikke hatt noen problemer med de parene jeg har hatt så langt. Eneste som irriterer meg er at jeg har fått to hull i ene lommen, men regner med dette lar seg fikse kjapt.

 

3 av de "stengene" på sidene har blitt revet ut av sømmen når jeg har prøvd å åpne glidelåsen. Som om glidelåsen setter seg fast i det jeg drar den ned for så å rive de med seg.

 

Fikk bytta de uten problemer første gang men spørs om de lurer på hva jeg driver med når jeg kommer tilbake andre gangen :whistle: Aldri hatt noe lignende problem med glidelåser før dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...