Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er jo fordi vinkelen på ankelleddet blir større, og mer av vekten blir plassert på tåballene ift. hælen, da kan du jo like så godt putte små vekter under hælen. Selv har jeg trent meg opp til ass-to-the-ground i sokkelesten, alt som trengs er mye strekking av viktige muskler, slik at man faktisk har nok ROM til å gå ned såpass dypt.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Men det er jo fordi vinkelen på ankelleddet blir større, og mer av vekten blir plassert på tåballene ift. hælen, da kan du jo like så godt putte små vekter under hælen. Selv har jeg trent meg opp til ass-to-the-ground i sokkelesten, alt som trengs er mye strekking av viktige muskler, slik at man faktisk har nok ROM til å gå ned såpass dypt.

Høres nesten mindre stress ut å ta på seg et par vektløftersko kontra plassere noen vekter under hælen.

Lenke til kommentar

Noen andre som har hatt problemer med glidelåsen på Nudie-buksene? Ble "revet opp" på det første paret mitt og nå har det skjedd på det andre som jeg fikk bytta til også.. Sykt irriterende.

I sømmen? Ikke hatt noen problemer med de parene jeg har hatt så langt. Eneste som irriterer meg er at jeg har fått to hull i ene lommen, men regner med dette lar seg fikse kjapt.

 

e:

Your item cleared customs in GREAT BRITAIN at 8:53 am on November 25, 2011

Endelig! Må bare dele gleden av å vente på ting i posten her. Er jeg heldig får jeg vel omsider "kofferten" i posten i dag eller i morgen.

 

Da skal du være heldig, min pakke fra USA var i tollen i 10 dager++.

 

Edit: Oi, leste den litt for fort - har hastverk ;)

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hehe, nå skal sant sies at jeg la inn bestillingen den 16. november. Fra USA til GB tok det 3-4 dager, mens den nå har ligget hos tollvesenet i snart ei uke.

Tror sånn sett at det kanskje ikke gjorde noen forskjell om jeg valgte USPS Express eller Standard eller hva det var, pakken har jo brukt lenger tid i tollen enn hva den har sammenlagt mellom USA og Europa.

Lenke til kommentar

Hettegenser er det mest mote-''In'' plagget av tillegsbehør.

 

Hettegenser er IN og vil alltid være det som tillegsanntrekk.

edward_norton_computer.gif

 

Jeg vet ikke hva jeg kan definere som "in", men hettegensere er dominerende (mangel på bedre ord).

 

Jeg har ikke brukt hettegensere selv på lenge, men jeg synes ikke hettegensere trenger å se så ille ut. men da må de være ensfarget og uten skrit eller drager, da kan det se greit ut.

 

Noen andre som har hatt problemer med glidelåsen på Nudie-buksene? Ble "revet opp" på det første paret mitt og nå har det skjedd på det andre som jeg fikk bytta til også.. Sykt irriterende.

 

Jeg har selv hatt dårlig erfaring med en Nudie bukse. Den revna på minst ønskelige steder. Kanskje den ikke tålte så mye fordi den var rådenim og jeg vasket den for tidlig :shrug:

Lenke til kommentar

Er det mogleg antrekkshjelp her inne, finnes det ein betre egna tråd, eller bør eg oppretta ny?

 

Har ei bukse eg skulle kjøpt skjorte og jakke/blazer elns til for formelle anlendingar, men eg er ganske håplaus på mote.

Vi ekke motefans, vi er stilfans! :p Du kan jo slenge opp ett bilde av buksen i tråden her, så vil jeg vel tro det skal være hjelp å finne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...