Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rent hypotetisk, hvis dere fikk tilbud om å modellere for denne butikken, hva hadde dere svart? :p

 

Hva betaler dere?

 

En dagslønn på å bli tatt bilder av i 3-4 timer funker det.

 

Bekalger, men jeg formulerer meg helt elendig. De spurte meg, men jeg ble virkelig tatt på senga og fikk aldri spurt om betaling. Skal maile sjefen der så da får jeg spørre.

Lenke til kommentar

Herregud, klarer virkelig ikke folk å knytte et skjerf uten å se en oppskrift på det først? Hva skjer med verden?

 

Det å knyte skjerf er kjempelett. Men å lage kule knuter som er tiltrekkende og blir sett på som ''in'' er noe annet.

 

Lollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.

 

 

 

 

Det går rykter om at i tillegg til skolegensere skal skolen min tilby både enkelt- og dobbelspente skoleblazere :love:

Det er vel i en sådan stund at man bare kjøper uten å engang studere prislappen først. Skoleblazere er jo utvilsomt stas å ha på kroppen. :thumbup:

 

Helt uenig. Går man på Eton, ja selvfølgelig. Går man på Toten VGS, nei takk.

Lenke til kommentar

Det går rykter om at i tillegg til skolegensere skal skolen min tilby både enkelt- og dobbelspente skoleblazere :love:

Igjennom hvilket firma er dette?

 

HoS, etter hva jeg har forstått.

 

SLIguy: Er enig med fkm. Litt usikker på om det er kult eller kleint, selv om det jo ikke er Toten VGS jeg går på...

Endret av Jonas.
Lenke til kommentar

Det går rykter om at i tillegg til skolegensere skal skolen min tilby både enkelt- og dobbelspente skoleblazere :love:

Det er vel i en sådan stund at man bare kjøper uten å engang studere prislappen først. Skoleblazere er jo utvilsomt stas å ha på kroppen. :thumbup:

 

Helt uenig. Går man på Eton, ja selvfølgelig. Går man på Toten VGS, nei takk.

Jeg valgte å ta det for gitt at Jonas går på en litt mer respektabel skole i England enn akkurat "Toten vgs".

Lenke til kommentar

Bekalger, men jeg formulerer meg helt elendig. De spurte meg, men jeg ble virkelig tatt på senga og fikk aldri spurt om betaling. Skal maile sjefen der så da får jeg spørre.

 

 

Jeg antok det var du som ble spurt. Jeg bare sa hva jeg ville sagt.

 

Tror jeg bare skal ta et par dagers pause fra forumet, haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...